פארקים וגינות בליסבון

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / פארקים וגינות בליסבון

פארקים וגינות בליסבון

סביר להניח שאם הייתי רוצה לכתוב על נושא מסוים לפני כ-12 חודשים, זהו בהחלט לא הנושא שהייתי בוחרת, אולם מאז לידת בתי הקטנה – הפכתי להיות מומחית בכל מה שקשור לגינות ופארקים ציבוריים!

העובדה שליסבון היא עיר הררית אינה מקלה עלינו האמהות (טוב נו, וגם האבות) בטיול עם העגלה. גם הפארקים והגינות בליסבון לא פעם נמצאים על גבעה. ובכל זאת, חלק מהם פשוט שווים המלצה (ובכלל מומלץ להיעזר בכתבה שלנו “ליסבון עם ילדים“).

בואו להתרשם מרשימת הסיורים שלנו >>

ואלו הפארקים והגינות האהובים עליי:

פארק אדוארדו השביעי – Eduardo VII

ללא ספק הפארק הכי מרכזי והכי מפורסם של ליסבון, בו גם מתנופף דגל פורטוגל הכי גדול במדינה. זהו פארק רחב ומרשים שבהחלט שווה ביקור, ונקודת התצפית ממנו עוצרת נשימה. מידע נוסף העל הפארק תוכלו למצוא כאן.

פארק אדוארדו השביעי - Parque Eduardo VII

 

פארק האומות – Expo

זה לא בדיוק פארק, אלא יותר טיילת, אך מכונה “פארק”. הפארק ממוקם באיזור האקספו על גדות נהר הטז’ו. שם גם נמצא האושנריום המפורסם של ליסבון ואינספור בתי קפה ומסעדות. מידע נוסף העל הפארק תוכלו למצוא כאן

הא כן, והוא גם שטוח!

פארק האומות - Expo

 

קינטה דאש קונשש – Quinta das Conchas

זוהי “הגינה הביתית” שלי (:

הפארק ממוקם ליד ביתי, ורבים נוהרים אליו מכל רחבי ליסבון בסופי השבוע לבילוי פיקניק משפחתי. בימי שבת בבוקר, לעתים, מתקיים שם שוק קטן המוכר פירות וירקות אורגניים וכן מוצרי עבודות יד.

קינטה דאש קונשש - Quinta das Conchas

 

מונסאנטו – Monsanto

האיזור הזה מכונה “הריאה של ליסבון”, בשל היותו יער גדול שבחלקים ממנו מדשאות ירוקות. גם משם ניתן לתפוס נקודת תצפית יפה על העיר. מידע נוסף על הפארק תוכלו למצוא כאן

מונסנטו - Monsanto

 

ז’רדים דה אשטרלה – Jardim da Estrela

גינה חביבה ונעימה הממוקמת בשכונת אשטרלה, ומושכת אליה סטודנטים ואנשים רבים הנהנים לתפוס פינה בגינה ולקרוא בה ספר. אם אתם מגיעים עם ילדים קטנים, בהחלט מומלץ להצטייד בסדין/ מחצלת ולהשתעשע עמם (:

 

מאת: רונה

 
 
 
 

לקריאה נוספת