איך להגיע משדה התעופה בליסבון למרכז העיר

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / איך להגיע משדה התעופה בליסבון למרכז העיר

איך להגיע משדה התעופה בליסבון למרכז העיר

נחתתם זה עתה בשדה התעופה של ליסבון, וודאי עייפים אך עם התרגשות רבה להכיר את העיר היפה. הבשורה הטובה היא שהדרך למלון תהא קצרה ממה שחשבתם. בניגוד למדינות אחרות בעולם בהן שדה התעופה ממוקם הרחק מהעיר – השדה של ליסבון ממוקם ממש בסמוך למרכז העיר, רק כ-10 ק”מ ממנה.

שואלים את עצמכם איך להגיע משדה התעופה בליסבון למרכז העיר?

התשובה הפשוטה תהא מונית. אתם בטח עמוסים במזוודות ושקיות של הדיוטי פרי והדבר האחרון שתרצו הוא להיסחב אחרי טיסה באמצעי תחבורה אחרים. מה גם שמונית/אובר זהו פתרון יעיל וזול (בוודאי אם אתם יותר משני אנשים). עלות המונית לעיר תנוע בין 15-10 אירו אם התנועה בכביש סבירה. נסיעה לעיר בלילה לוקחת כ-20 דקות וביום זה עלול להשתנות בהתאם לתנועה.

בואו להתרשם מרשימת הסיורים שלנו >>

חלופות נוספות:

מטרו

שדה התעופה של ליסבון ניחן בתחנת מטרו נוחה וחדישה וזה בהחלט גם פתרון זול. אך כדי להגיע למרכז העיר תדרשו לנסוע עם הקו האדום שיוצא מהשדה, עד לאחת מתחנותיו האחרונות על מנת להחליף לקו הכחול או הירוק שמגיעים למרכז. יהיה בכך כדי להקשות על ההתניידות עם המזוודות ויש לקחת בחשבון שלא בכל תחנות העיר ישנה מעלית או מדרגות נעות. המטרו של ליסבון עובד כל יום מ-6:30 בבוקר ועד השעה 1:00 בלילה. עלות נסיעה בודדת במטרו הינה 1.65 אירו (בקנייה ראשונה יש לשלם 50 סנט נוספים עבור הכרטיס עצמו). כשאתם יוצאים בשדה לאחר המזוודות, אם תרצו להגיע אל המטרו, תצטרכו לפנות ימינה ולצאת מהמבנה עד שתזהו את השלט M.

 

Aerobus

אירובס הוא שאטל אותו מציע השדה בעלות של 4 אירו לאדם. השאטל עוצר בתחנות מרכזיות בעיר בהן אפשר לרדת ומשם להגיע עצמאית למקום הלינה. השאטל יוצא בתדירות של כל 20 דקות לערך החל מ-7:30 ועד לשעה 23:00 לערך. יש לזכור כי לא פעם תאלצו להמתין לשאטל שיעצור גם במספר רב של תחנות בדרך. לפרטים נוספים לחצו כאן.

 

הזמנת נהג מראש

לרוב זו אופציה יקרה ולא מאד משתלמת. החברות הללו עובדות לפי ימים מלאים/חצאי ימים והזמנת שירות שכזה לשדה מונעת מהם לקבל הזמנות אחרות מחשש שהטיסה תתעכב. המחירים גבוהים בהתאם.

איך שלא בחרתם להגיע לעיר ליסבון, אתם יותר ממוזמנים להתמקם בחדר ולהתחיל להתארגן לאחד מסיורינו בעיר.

חופשה מהנה!

 
 
 
 

לקריאה נוספת