מקומות מומלצים לארוחת בוקר בליסבון

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / מקומות מומלצים לארוחת בוקר בליסבון

אין לנו הרבה דברים רעים להגיד על פורטוגל, אבל אם יש תלונה אחת שיחסית חוזרת על עצמה – היא ארוחות הבוקר הדלות בבתי המלון בעיר. לכן, לא מעט יוצא ששואלים אותנו איפה מומלץ לאכול ארוחת בוקר בליסבון? קבלו את 6 המקומות המועדפים עלינו, המקומיים שלכם בליסבון:

brigadeirando – פטיסרי מקסים שנמצא במתחם LX Factory בשכונת אלקנטרה בליסבון וקרוי על שם אחד מהמתוקים הברזילאים המפורסמים ביותר שמוכרים במקום: בריגדיירו.  המקום מציע תפריט בראנץ’ עם אפשרויות למנות ספציפיות וגם מנת בראנץ’ ליחיד או לזוג שכוללת לחם מצוין, גבינות ונקניקים, פירות ואגוזים, מאפים, מוזלי ועוד. כמובן שהקפה כלול (הפנייה לתמונה). במקום מעדנייה קטנה בה תוכלו לקנות עוגות, עוגיות וכמה סוגים של בריגדיירו, שהם למעשה מעין כדורי שוקולד ברזילאים.

ארוחת בוקר בליסבון

Zenith – המקום הכי טוב לבראנץ’ בליסבון! המקום ממוקם בקרבת אחת השדרות המרכזיות של ליסבון Avenida da Liberdade ומציע מנות בראנץ’ יפות וטעימות כמו פנקייקים, אגס בנדיקט, לצד קפה מעולה, שייקים וקוקטיילים. למקום סניף נוסף בפורטו. אל תפספסו את עוגת הבננה ואת הפנקייקים המעולים שלהם.

Dear breakfast – בית קפה שמציע ארוחות בוקר מיוחדות בחלל נעים ומינימליסטי שמשרה אווירה של רוגע ואינטימיות אידיאליים לפתיחת הבוקר באנרגיות טובות. התפריט מחולק למנות נפרדות וכן מציע ארוחת בוקר שלמה או בראנץ’ שכוללים ביצים, לחמים, מאפים מתוקים וכן קפה ומיצים טריים או קוקטיילים בהתאמה 😉 למקום שלושה סניפים בליסבון: שיאדו, ביקה ואלפמה, שמציעים תפריט זהה בחללים שמעוצבים באופן ייחודי למקום.

שופנה – בית קפה מקסים בשכונת סלדניה שנמצאת בסמוך לפארק אדוארדו השביעי וכיכר מרקש דה פומבל. המקום מציע קוראסונים מעולים, כריכים עם גבינות מקומיות וכן פנקייקים, פרנץ’ טוסט וכו’. מדובר במקום פשוט יותר מבחינת אווירה אך האוכל לחלוטין מצדיק את הביקור. המקום אידיאלי לישיבה עם לפטופ לעבודה, לימודים וכו’.

ארוחת בוקר בליסבון

Nicolau – קבוצת בתי קפה קטנה שידועה בארוחות הבוקר המפנקות שלהם. לכל סניף ברשת שם שונה, כאשר Nicolau שממוקם באזור הבאישה (מרכז העיר) הוא הראשי מביניהם, Basílio מוגדר כ”בן הדוד” שלו (ממוקם לא רחוק מ- Nicolau), ו-Amélia שממוקמת בשכונת קמפו דה אוריק כבת הזוג שלו. גולת הכותרת של Nicolau היא מנת האגס בנדיקט המושחתת, ואם במקרה הגעתם לבראנץ’ מאוחר או לארוחת צהריים תוכלו למצוא במקום גם מגוון המבורגרים מצוינים (כולל תחלופות צמחוניות וטבעוניות לא פחות מוצלחות).

Fauna & Flora – כיאה לשמו של בית קפה זה המקום מלא בצמחייה ירוקה ומעוצב בצבעי פסטל עם ריהוט מעץ מלא. התפריט מציע לצד הקלאסיקות של ארוחות הבוקר (פנקייקים, טוסטים, מוזלי על שלל גווניו וביצים) גם מגוון של כריכי בייגל שווים ביותר עם אופציות מתוקות ומלוחות. המקום מציע תפריט שתייה מכובד שכולל קפה, שייקים, קוקטיילים (גם ללא אלכוהול), יין וסנגריה פורטוגזית. לבית הקפה שני סניפים, אחד בSantos – בקרבת Cais do Sodre, ואחד באזור  Anjos.

*המידע המפורט בכתבה נכון לשנת 2023. יתכנו שינויים במידע הכתוב.


לקריאה נוספת