חיי הלילה הסודיים של ליסבון

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / חיי הלילה הסודיים של ליסבון

מחפשים חוויה לילית בליסבון שלא תמצאו בשום מקום אחר? הגעתם למקום הנכון!

אנחנו הולכים להמלץ לכם כאן על הברים והמועדונים המקומיים הכי שווים בליסבון, אלו שלא תשמעו עליהם במדריכי תיירות ואפילו לא אם תשאלו את chat GPT 😉

שמעתם על הסיור החינמי שלנו? לחצו לכל הפרטים >>

הפורטוגלים אוהבים לחגוג, והם גם טובים בזה! בליסבון תוכלו למצוא ברים ומועדונים שפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה (ובהרבה מקרים ממש עד הבוקר). כל יציאה מתחילה בדרינק בבר ומתגלגלת לריקודים במועדון. 

היתרון של ליסבון כעיר גדולה הוא שהיא מציעה מגוון ענק של מקומות בילוי ככה שבאמת כל אחד יכול למצוא את עצמו ולטעום מחיי הלילה של העיר.

קבלו את ההמלצות שלנו לברים הכי שווים בעיר! אוהבי המסיבות, חכו למספר 3 ולבאים אחריו 🙂

  • Black Sheep

אז נתחיל עם חובבי היין. כמו שאתם בטח יודעים, הפורטוגלים חובבי יין גדולים. אפשר למצוא בעיר שלל של ברי יין מכל הסוגים, אבל אנחנו רוצים להכיר לכם בר סודי שמוכר *רק* יינות בתוצרת מקומית.

את הבלקשיפ תוכלו למצוא בכיכר קסומה שנקראת Praca des Flores כיכר הפרחים. ההתמחות של הבר היא יינות מקומיים וטבעיים. תוכלו למצוא אצלם יינות מיוחדים ומעניינים שיגרמו לכם להסתכל על יין מחדש.

בבלקשיפ תוכלו לשבת בפנים באווירה חמימה ואינטימית, אבל הכיף האמיתי הוא להזמין בקבוק יין וללכת להתיישב על ספסל בכיכר ליד ולבלות שם את הערב. וברור שיש שם גם נשנושים קלים ליד היין.

Praça das Flores 62, שלישי-ראשון (שני סגור) 19:00-00:00

  • ZDB- Ze Dos Bois Gallery

על באירו אלטו שמעתם? כנראה שאם חיפשתם לאן לצאת בליסבון נתקלתם בשם הזה לפחות פעם אחת. אז כמו שבטח קראתם במקומות אחרים, באירו אלטו הוא האיזור הכי תוסס של חיי הלילה בעיר.
אבל גם שם, באיזור הכי מתוייר בעיר נמצאנו לכם פינה קסומה וסודית שנחבאת מהעין. גלריית Ze Dos Bois נמצאת ממש בלב האקשן של השכונה. למראית עין המקום נראה כמו גלריית אמנות תמימה, אבל המקומיים יודעים שברגע שנכנסים ועולים במדרגות מגיעים לגג הסודי. מהגג תוכלו לתצפת על רחובות באירו אלטו ולראות את כל החוגגים מלמעלה.
R. da Barroca 59, שני-שבת, 18:00-2:00

כמו שאמרנו בתחילת הכתבה, הדרינק זה רק החלק הראשון של הערב שלכם. אחרי ששותים ומתחממים מגיע זמן הריקודים והפיזוזים. אל תדאגו, גם לרקדנים מביניכם אספנו את ההמלצות הסודיות שיגרמו לכם להישאר על הרגליים עד אמצע הלילה (או הבוקר). לרוב המועדונים בליסבון כנראה שתצטרכו לשלם סכום סמלי על כניסה, אבל עם הכרטיס תקבלו גם זיכוי לקניית שתייה בתוך המועדון שיתקזז לכם עם העלות.

רוצים לקבל את רשימת ההמלצות המלאה שלנו?? תוכלו למצוא אותה בקהילה שלנו “ליסבון / פורטו / פורטוגל למטיילים זה פה

קליק קטן ואתם שם >> הקהילה שלנו בפייסבוק 

תוכלו למצוא את הקובץ נעוץ בחלק העליון של העמוד:

צילום מסך פייסבוק Facebook screenshot


לקריאה נוספת