הנפקת דרכון פורטוגלי – ליווי לאחר קבלת האזרחות

יש לכם שאלה? אנחנו פה!

לטיפים סודיים והמלצות נוספות הצטרפו לקהילה:

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / הנפקת דרכון פורטוגלי – ליווי לאחר קבלת האזרחות

בשעה טובה קיבלתם את הזכאות לדרכון הפורטוגלי המיוחל! חיכיתם הרבה זמן בסבלנות וכל מה שמפריד ביניכם לבין המסמך בבורדו הוא פגישה לאיסוף הדרכון. בשלב הזה כבר ודאי גיליתם שלקבוע תור לשגרירות פורטוגל בארץ זו משימה בלתי אפשרית, ואתם שוברים את הראש – מה עכשיו?! אם אתם שואלים אותנו – זו הזדמנות נהדרת! בואו לקבל את התעודות שלכם בפורטוגל ותוכלו לנצל את ההזדמנות לטיול. שתי ציפורים במכה 😊

ברור לנו שזה עלול להישמע מרתיע, איך עושים את זה? מה נדרש? כמה זמן זה ייקח? אז קבלו מאיתנו הכוונות חשובות לקראת תהליך הנפקת המסמכים בפורטוגל.

תהליך הוצאת תעודת לידה ודרכון בפורטוגל

  • התהליך לוקח כמה ימים. בליסבון תצטרכו להגיע לשתי פגישות – האחת להנפקת תעודת הזהות והשנייה להנפקת הדרכון. בפורטו ייתכן שתוכלו להסתפק בפגישה אחת.
  • לפגישה להנפקת תעודת הזהות תצטרכו להגיע עם הדרכון הישראלי ותעודת הלידה הפורטוגלית שלכם. בפגישה הזאת יוודאו אתכם פרטים אישיים, ייקחו מכם טביעות אצבע ויצלמו אתכם, ותוכלו לבקש להירשם בביטוח הלאומי ולפתוח פעילות כלכלית בפורטוגל (כלומר, לקבל מספר NIF). עלות הנפקת תעודת זהות היא 53 אירו, שאותם צריך לשלם במקום. מהפגישה הזאת תצאו עם קבלה ואישור זמני, עד שתקבלו את כרטיס תעודת הזהות.
  • לפגישה להנפקת הדרכון תצטרכו להגיע עם תעודת הזהות הפורטוגלית החדשה שלכם (מזל טוב!). פעם נוספת יוודאו אתכם פרטים אישיים, ייקחו טביעות אצבע ויצלמו אתכם. עלות הליך מזורז להנפקת דרכון היא 100 אירו, שאותם צריך לשלם במקום.
  • התכוננו לעיכובים לא צפויים. חשוב לקחת בחשבון שעלולות להיות נסיבות שישפיעו על זמן הטיפול בהנפקת המסמכים (שביתה במשרדי הממשלה, תקלה טכנית כזו או אחרת וכו’) וכתוצאה מכך על זמן השהות שלכם בפורטוגל. לכן אנחנו ממליצים לקחת בחשבון לפחות 4-5 ימים ויכולת לשמור על גמישות במקרה הצורך.

אז מצפה לכם תהליך בירוקרטי במדינה אחרת ובשפה זרה. את התהליך הזה אפשר לעבור גם באופן עצמאי. אבל אם לא בא לכם לשבור את הראש – בשביל זה אנחנו כאן! על סמך היכרותנו עם התחום מזה שנים רבות, נשמח לחבר אתכם לגורם המקומי המקצועי והאמין ביותר בתחום ליווי הדרכונים. הוא יספק לכם שירות איכותי ולא מתפשר לאורך כל התהליך במחיר אטרקטיבי ומהמשתלמים בתחום, ואתם תוכלו להגיע בראש שקט וליהנות מזמן פנוי לטיול ובילויים.

מה כולל שירות ליווי להוצאת דרכונים?

  • תיאום הפגישות במשרדי הממשלה בהתאם לתאריכים בהם לכם נוח להגיע לפורטוגל
  • ליווי צמוד במועדי הפגישות על-ידי מקומי דובר אנגלית ופורטוגזית, שמכיר את התהליך מקרוב
  • איסוף המסמכים ומסירה שלהם אליכם במלון, כך שלכם יהיה יותר זמן ליהנות מהעיר
  • מענה וזמינות לכל השאלות לאורך הדרך

מתעניינים בשירות? מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם!


לקריאה נוספת