מה לעשות ביום חם בפורטו

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / מה לעשות ביום חם בפורטו

פורטו ידועה במזג האוויר הקריר והסגרירי שלה ברוב חודשי השנה, אבל כשהקיץ מגיע הוא לא עושה הנחות. בשביל שתוכלו להגיע הכי מוכנים שאפשר, הכנו לכם כמה אופציות שיעזרו לכם לעבור את הימים החמים בצורה הכי נעימה שאפשר. 

פעילויות מים

טבילה בנהר

פורטו יושבת על נהר הדורו, אז מה דעתכם על קפיצה מרעננת למים? אם זכרתם לקחת אתכם בגד ים לטיול למה לא לנצל אותו? תוכלו לקפוץ לחוף שנמצא בעיר השכנה וילה נובה דה גאיה ולהינות ממי הנהר. חוף Praia Fluvial do Areinho ממוקדם במרחק של 15 דקות נסיעה קלילה באובר או במונית.

שייט

אם אתם חובבי מים אבל פחות בקטע של שחייה, גם שייט על הנהר יכול להיות חוויה מרעננת. על נהר הדורו קיימות כמה חברות שישמחו לקחת אותכם לשייט מהנה. חלקן הן חלק מהיקבים הנמצאים בגאיה כך שתוכלו להנות גם משייט בשילוב עם יין.

רוצים ליהנות מהנחות בסיורים? בואו לקרוא על החבילות שלנו >>

פארקים

למזלנו לא חסרות בעיר ריאות ירוקות בשביל לשבת בצל, לנוח ולהנות מהאווירה הכיפית של העיר.

Gardens of the Crystal Palace – אחד הפארקים הידועים והיפים שיש בעיר. הפארק משתרע לגודל של כ80 דונם, ולא חסרות בו פינות ישיבה ,ותוכלו להנות מאחת התצפיות הכי יפות בעיר.

Alameda das Fontaínhas – לטיפה יותר הרפתקנים מכם, הגן נמצא בחלקו היותר מזרחי של העיר. אומנם היא לא הפארק האידיאלי עליו נחשוב, אבל הוא שקט ומיוחד במינו. תוכלו לשבת מתחתיו של אחד הגשרים בפורטו ולהינות מתצפית מיוחדת על נהר הדורו.

Parque das Virtudes – חובבי פיקניקים? זה המקום בשבילכם . הפארק אומנם לא גדול במיוחד, אבל מכיל בתוכו לא מעט פינות מוצלות. אבל גולת הכותרת היא הנוף על הדורו, ואם הגעתם בשקיעה תזכו לראות את השקיעות המיוחדת של פורטו.

סיורים בעברית בפורטו והסביבה

מהסיור החינמי של פורטו הקלאסית ועד לסיור היומי בעמק הדורו, כל הסיורים שלנו זמינים כל השנה ויכולים להיות אחלה פתרון ליום חם. כמובן שלא לכולם מתאים לצעוד ברחבי העיר בחום,  אבל אם אתם רוצים להכיר את העיר ברגליים בטוח שיותר קל ללכת אחרי מדריך שמכיר את העיר ומכוון למקומות החשובים.

סיור הטעימות בפורטו הוא החוויה המושלמת ליום חם, שכן במהלכו אנו יושבים לטעימות אלכוהול מקומי ונשנושים במקומות סגורים ומוצלים שיספקו לכם הפוגה מהחום.

קבוצה בסיור a group on a tour

לסיור היומי שלנו לעמק הדורו והסביבה אנחנו יוצאים עם רכב צמוד וממוזג כך שבסיור כזה תוכלו לראות ולחוות המון מקומות מרהיבים ומעניינים, עם מנוחה מהחום בין לבין 😊

מוזיאונים

למי שגנים פחות מדברים אליו, תמיד אפשר לקפוץ לאחד המוזיאונים בעיר וגם ללמוד על ההיסטוריה שלה.

Casa da Música – בית המוזיקה, הוא אולם קונצרטים מיוחד במינו. האדריכלות המיוחדת במקום מושכת אליו לא מעט תיירים ומקומיים. ניתן להצטרף לסיור ממוזג במקום. הסיור עורך כשעה ונערך גם באנגלית. מומלץ להזמין מקום מראש.

Casa de Serralves – מה דעתכם על שילוב של פארק ומוזיאון? אם שתי האפשרויות מדברות אליכם אז זה בדיוק המקום. Casa de Serralves הוא מוזיאון אומנות מודרנית מיוחד במינו השוכן בתוך פארק מרשים שתוכלו להעביר בו שעות ארוכות.

Bolsa Palace – כשמדברים על פורטו אי אפשר לא להזכיר מבנה כל כך מרשים. “בית הבורסה” או “ארמון הבורסה” הוא מבנה ששימש כמקום מסחר של התושבים לאחר אירועי הליברליזם של 1820, והפך להיות מבנה עטור אריחים.

משהו קר

  • Popchaa Bubble tea & coffee – המשקה הצונן שהגיע היישר מאסיה הוא פתרון מושלם וצונן ליום חם. לא חסרים בפורטו מקומות של Bubble Tea למזלנו.
  • מתגעגעים לאייס קפה בארץ ? קפיצה קטנה לרשת Starbucks יכולה לעזור. הFrappuccino שלהם הוא לחלוטין הגרסא הכי קרובה לאייס קפה קר וצונן. וכמו שאנחנו כבר מכירים זה מאוד יכול לעזור.

ועוד כמה עזרים שיכולים גם להקל וגם לשמור עליכם בימים חמים: 

  • בחנות Ale-Hop, רשת גאדג’טים ספרדית שמרושתת בכל רחבי פורטוגל, תוכלו לרכוש מאוורר ידני קטן להקלת על חום, או שפריצר מים להתרעננות. 
  • אם אתם אנשים מסורתיים ואוהבים מזכרות, בכל חנות מזכרות בעיר תוכלו לרכוש לעצמכם מניפה, שלרוב תהיה מעוטרת בשעם תוצרת פורטוגל עם שלל דוגמאות.

אל תשכחו לשתות הרבה מים וצאו להנות מפורטו המדהימה!


לקריאה נוספת