האקווריום של ליסבון

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / האקווריום של ליסבון

האקווריום של ליסבון

האקווריום של ליסבון, או כמו שהפורטוגזים מכנים אותו “האושינריום של ליסבון”, הינו האקווריום הגדול ביותר באירופה. האקווריום ממוקם באזור “פארק האומות” המכונה גם אזור ה”אקספו”, והוא נמצא בצדה המזרחי של העיר.

האקווריום נחנך בשנת 1998 לכבוד תערוכת ה”אקספו” אשר התארחה בליסבון. האקווריום עוצב על ידי מעצב האקווריומים המפורסם מאמריקה – פיטר צ’רמאייף, אותו מעצב שעיצב את האקווריום באוסקה שביפן. האקווריום בנוי על לגונה מלאכותית והוא עוצב באופן המעניק תחושה של אוקיינוס פתוח.

האקווריום של ליסבון - Oceanario de Lisboa

באקווריום תוכלו למצוא 450 זנים שונים של מינים ימיים כגון: פינגווינים, סוסוני ים, מדוזות, כרישים, שחפים ועוד. לצד המינים הרגילים הוא גם מכיל מינים נדירים יותר שאינם נפוצים באקווריומים בעולם, כמו “דג השמש” – דג אשר דורש טיפול תובעני. בסה”כ האקווריום מכיל כ-16,000 חיות.

בואו להתרשם מרשימת הסיורים שלנו >>

האקווריום של ליסבון הינו אטרקציה פופולארית בקרב תיירים ומקומיים כאחד. זהו גן עדן לילדים, אך לא רק. גם המבוגרים מוצאים בו עניין והנאה. מדי שנה מבקרים בו כמיליון מבקרים והוא ללא ספק מוגדר כאטרקציית חובה למבקרים בליסבון. באקווריום ישנה תערוכת דגים קבועה אשר זמינה תמיד ולצדה גם תערוכה מתחלפת. במעמד קניית הכרטיס תוכלו לבחור אם לקנות כרטיס כניסה לתערוכה הקבועה או כרטיס משולב עם התערוכה הזמנית. אם תשכילו לקנות כרטיס מראש דרך האתר שלהם – תזכו להנחה של 10% ממחיר הכרטיס, וגם תחסכו את התורים בכניסה שבחודשי הקיץ עלולים להיות ארוכים מאד.

לצד הפעילות הרגילה של האקווריום הוא מציע גם פעילויות מיוחדות. כך למשל, ניתן לקחת סיור מודרך במקום, לקיים אירוע יומולדת ויש גם קונצרט לתינוקות. בנוסף, ישנם חדרי ישיבות וחדרי אירועים לאלו שחפצים לסגור פגישה או אירוע מיוחד.

ביקור באקווריום יכול לקחת בין שעה לשלוש שעות, כך שלא מומלץ להגיע מאוחר מדי. אזור האקספו, בו נמצא האקווריום, הינו איזור חביב ביותר ומומלץ לטייל בו לאחר או לפני הביקור באקווריום.

שעות הפתיחה בחודשי הקיץ: 20:00-10:00, כאשר כניסה אחרונה מתאפשרת בשעה 19:00.

שעות הפתיחה בחודשי החורף: 19:00-10:00, כאשר כניסה אחרונה מתאפשרת בשעה 18:00.

 

אל תחמיצו!

*המידע המפורט בכתבה נכון לשנת 2023. יתכנו שינויים במידע הכתוב ועל כן מומלץ להתעדכן באתר הרשמי של האקווריום.


לקריאה נוספת