מסעדות איטלקיות מומלצות בפורטו

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / מסעדות איטלקיות מומלצות בפורטו

מסעדות איטלקיות מומלצות בפורטו

אם היינו כותבים את הכתבה הזו לפני 20 שנה – היו חושבים שהשתגענו או שהתבלבלנו, מה פתאום להמליץ על מסעדות איטלקיות בפורטוגל? אבל מה לעשות שהגלובליזציה הובילה לכך שהמטבחים האיטלקי, האמריקאי, היפני ועוד רבים נוספים הפכו לנחלת הכלל. רבים מאיתנו אוהבים להשאר בתחום הנוחות כאשר זה מגיע לצלחת שלנו, וזה בסדר גמור. אז הנה לכם רשימת המסעדות האיטלקיות המומלצות בפורטו מאת פורטוגו:

La Riccota

זוהי ללא ספק המסעדה האיטלקית הכי טובה בפורטו. המסעדה מציעה מנות איטלקיות מיוחדות המוגשות בקפידה עם דגש על צילחות יפה. ריזוטו סלק עם דג בקלה ורביולי הממולא בגבינת עזים ובצל מקורמל הן רק קומץ מהמנות המיוחדות שהמסעדה מגישה.

כתובת: R. de Passos Manuel 18, 4000 Porto

רוצים ליהנות מהנחות בסיורים? בואו לקרוא על החבילות שלנו >>

A despensa

מסעדה איטלקית נעימה. מרקי היום הטריים טעימים להפליא וכן מנת הפנה פסטו מדויקת וטעימה. מומלץ ללוות את הארוחה עם יין טוב שהמקום מציע. כדאי להזמין מקום מראש.

כתובת: Rua Conde de Vizela 141, 4050-640 Porto

Osteria di Porto

מסעדה איטלקית אותנטית של השף דאגלס אוליביירה, שמגישה אוכל נעים ומנחם עם שירות מצוין ומחירים נוחים. אל תפספסו את הריזוטו.

כתובת: R. de Augusto Rosa 57, 4000-098 Porto

 

Mamma Mia

מסעדה איטלקית בעיצוב ביתי ועם מבחר רחב של פסטות, ריזוטו, פיצות ואף דגים ובשר. השירות במסעדה חביב ונעים.

כתובת: Praça Marques Pombal 37, 4000-390 Porto

 

La copa

ואי אפשר שלא לסגור את רשימת ההמלצות בלי גלידרייה טובה. זוהי ללא ספק הגלידרייה הכי טובה בפורטו ואף יש שיעידו שהיא הכי טובה בפורטוגל. בחודשי הקיץ החמים תתקלו בתורים ארוכים בכניסה, וכן, זה שווה את זה. במקום מוגשים גם קרפים ומגוון קינוחים נוסף. זהו ללא ספק “המקום” להתפנק בו בהפסקת הקפה שלכם, ועבור ילדים קטנים – מובטחת הנאה כפולה.

כתובת: Avenida Rodrigues de Feritas 366, 4000-419 Porto

 

שיהיה לכם בתיאבון!

*המידע המפורט בכתבה נכון לשנת 2023. יתכנו שינויים במידע הכתוב.

 
 
 
 

לקריאה נוספת