טיסות מישראל לליסבון

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / טיסות מישראל לליסבון

ליסבון ליסבון, בשנים האחרונות אנו שומעים את השם הזה מתגלגל אצל הרבה מטיילים ולא בכדי. לקח לנו קצת זמן, אבל הבנו שאפילו שפורטוגל היא היעד הרחוק ביותר באירופה – היא לגמרי מצדיקה ביקור! ליסבון כמובן היא גולת הכותרת, עיר הבירה הססגונית המשלבת בשלמות בין אותנטיות למודרניות. חברים, קדימה- זה הזמן להזמין טיסה 😊

אם הייתם מנסים להזמין טיסה לליסבון לפני כ-5 שנים – זו לא הייתה משימה פשוטה. הטיסות הישירות היו יוצאות לעתים רחוקות רק בתקופה מסוימת בשנה. היום – ליסבון היא יעד מבוקש כמו כל יעדי אירופה המוכרים ומגיעות אליה טיסות ישירות על בסיס יומי. בכתבה זו נפרט את אפשרויות הטיסה הקיימות היום וכן נציע מידע שימושי בנוגע למתי כדאי לטוס ואיך להגיע מהשדה לעיר. 

שימו לב כי כל המידע המפורט להלן עדכני לחודש אפריל 2023.

שמעתם על הסיור החינמי שלנו? לחצו לכל הפרטים >>

טיסות ישירות לליסבון

זה הזמן להוריד כמה סרטים בנטפליקס ולהכין את כרית הטיסה, כי טיסה ישירה לליסבון תיקח כ-5.15 שעות. נשמע ארוך, אבל מבטיחים שזה שווה 😊

הטיסות הישירות לליסבון הן לרוב לא האופציה הכי זולה. זה תלוי תקופה, אבל לפעמים אפשר למצוא טיסה ב-200 אירו לכיוון, כשבתקופות מתויירות יותר זה יכול גם להגיע לכ-800 אירו לכיוון, אז שימו לב.

חברות תעופה המציעות טיסות ישירות לליסבון

אל על

טיסה מתל אביב לליסבון תמריא ב-17:05 ותנחת ב-21:00 שעון מקומי.

טיסה מליסבון לישראל תמריא ב-22:25 ותנחת ב-05:40 בבוקר למחרת שעון מקומי.

TAP Portugal

טיסה מליסבון לישראל תמריא ב15:00- ותנחת ב-22:25 שעון מקומי.

המלצה בונוס – מכיוון שקיימות גם טיסות ישירות לפורטו, ניתן לשלב המראה ונחיתה בכל אחת מהערים. 

טיסות קונקשן לליסבון

בתור אנשים שעשו את זה הרבה, טיסות קונקשן יכולות להיות כאב ראש גדול. במקרים הטובים יש עצירת ביניים של שעתיים ובמקרים הרעים צריך להעביר לילה איפה שהוא, מה שהופך את העניין לא רק ליותר מסובך גם ליותר יקר.

אבל בסך הכל טיסות קונקשן הן אופציה מצוינת למי שרוצה לחסוך קצת כסף, והוא לא בלחץ של זמן.
זה גם תלוי תקופה אבל אפשר למצוא טיסות ב-100 אירו לכיוון.

טיסות הקונקשן הנוחות והידועות הן דרך מדריד או עם חברת טורקיש בטורקיה.

איך מגיעים מהשדה בליסבון למרכז העיר?

שדה התעופה בליסבון ממוקם לא רחוק ממרכז העיר, כ-10 ק”מ סך הכל. בנסיעה זה אמור לקחת כרבע שעה-20 דקות. החלופה הנוחה ביותר להגעה למרכז העיר היא באמצעות מונית או אפליקציית “אובר” או “בולט”. בשני המקרים הנהגים מאוד אמינים והנסיעה אמורה לעלות בין 10 ל-15 אירו. לחלופות הגעה נוספות מהשדה בליסבון למרכז העיר אתם מוזמנים לקרוא כאן.

מתי כדאי לטוס לליסבון?

במונחים של מזג אוויר – ליסבון מזכירה את מה שאנחנו מכירים בארץ. החורף “הכבד” מגיע לרוב בין נובמבר למרץ, אך גם באפריל ייתכנו גשמים. הקיץ החם מאוד יחול בחודשים יולי אוגוסט. על פניו- מאי/יוני וספטמבר/אוקטובר הן התקופות האידיאליות לביקור. עם זאת, נציין כי החורף בפורטוגל לא נחשב קשה מאוד ביחס לאירופה. הטמפרטורות לא יורדות נמוך ל-0 ונחמד לטייל גם בתקופה זו. כאן תוכלו למצוא המלצות לבילוי חורפי בליסבון. אנו מקבלים מטיילים לאורך כל השנה שמנצלים את היתרונות של ליסבון בהתאם לכל תקופה. שימו לב שאם אתם מגיעים בשיא עונת התיירות – מומלץ להזמין הכל מראש. ייתכנו עומסים בעיר במלונות, ברכבים ואפילו במסעדות. 

המלצה בונוס – בחודש יוני חלים בליסבון חגים מקומיים שהופכים את העיר לפסטיבל אחד גדול. מוזמנים להרחיב את הקריאה כאן.

עכשיו כשיש לכם את כל המידע, נשאר רק להזמין את הטיסה, להירשם לסיור ולארוז! להתראות בקרוב 😊

*המידע המפורט בכתבה נכון לשנת 2023. יתכנו שינויים במידע הכתוב ועל כן מומלץ להתעדכן באתרים הרשמיים.


לקריאה נוספת