טיסות מישראל לפורטו

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / טיסות מישראל לפורטו

פורטו היא מקום מושלם לביקור, בין אם זה היין המשובח, הבניינים הצבעוניים, או חיי הלילה התוססים. לא סתם בשנים האחרונות היא עולה ונהיית אחת מהערים הכי מתויירות באירופה. אנחנו שמחים לבשר כי לפני כחודש חזרו הטיסות הישירות לפורטו מתל אביב ובדיוק לכבוד המאורע הזה הכנו לכם את הכתבה הזו בה נפרט את אפשרויות הטיסה הקיימות היום וכן נציע מידע שימושי בנוגע למתי כדאי לטוס ואיך להגיע מהשדה לעיר.

שימו לב כי כל המידע המפורט להלן עדכני לחודש אפריל 2023.

שמעתם על הסיור החינמי שלנו? לחצו לכל הפרטים >>

טיסות ישירות לפורטו

ברגע שפותחים מפה מבינים שאמנם פורטוגל היא באירופה אבל מבחינתנו היא ממש בקצה השני של שלה. לכן זה פחות היעד שמתאים לקפיצה של סופ”ש, ויותר יעד שמצריך תכנון ובדיקה של תאריכים מראש.

הטיסות הישירות לוקחות כ-6 שעות לכיוון והן גם לא תמיד האופציה הכי זולה. אבל הן בהחלט האופציה הכי מהירה.

זה תלוי תקופה, אך לפעמים ניתן למצוא טיסה בכ-200 אירו לכיוון, כאשר בתקופות מתויירות יותר זה יכול גם להגיע ל-800 אירו לכיוון, אז שימו לב.

אל על (סאנדור) מציעה טיסות ישירות לפורטו בימי שני ורביעי:

טיסה מישראל לפורטו – יוצאים ב-16:15 ונוחתים ב-20:15 שעון מקומי.

טיסה מפורטו לישראל – יוצאים ב-21:30 ונוחתים ב-04:50 בבוקר למחרת.

המלצה בונוס – מכיוון שקיימות גם טיסות ישירות לליסבון, ניתן לשלב המראה ונחיתה בכל אחת מהערים.

טיסות קונקשן

בתור אנשים שעשו את זה הרבה, טיסות קונקשן יכולות להיות כאב ראש גדול. במקרים הטובים יש עצירת ביניים של שעתיים ובמקרים הרעים צריך להעביר לילה איפה שהוא, מה שהופך את העניין לא רק ליותר מסובך גם ליותר יקר.

אבל בסך הכל טיסות קונקשן הן אופציה מצוינת למי שרוצה לחסוך קצת כסף, והוא לא בלחץ של זמן.

בתקופות מסוימות אף ניתן למצוא טיסות בכ-100 אירו לכיוון.

איך מגיעים מהשדה בפורטו למרכז העיר?

שדה התעופה בפורטו נמצא כ-15 קילומטר ממרכז העיר, כ-15 דקות נסיעה ברכב. הדרך הנוחה ביותר להגעה למרכז העיר היא באמצעות מונית או אפליקציית “אובר” או “בולט”. בשני המקרים הנהגים מאוד אמינים והנסיעה אמורה לעלות בין 10 ל-15 אירו.

ניתן לקחת מטרו שיוצא כל חצי שעה ומגיע למרכז העיר (תחנה המטרו טרינדד – Trindade), כ-40 דקות נסיעה.

מתי כדאי לטוס לפורטו?

במונחים של מזג אוויר – פורטו יותר קרה מישראל, אבל לא בהרבה. אפשר להתייחס אליה כמו גליל עליון עליון. יש יותר ימים גשומים, בחורף הטמפרטורה יכולה להגיע ל-0 אבל לא יורדת מתחת. הדבר היחיד שצריך להתכונן אליו הוא הרוחות שמגיעות מהאוקיינוס שחודרות לעצמות. תוכלו לקרוא על המלצות לבילוי חורפי בפורטו ממש כאן.

מצד שני, בקיץ לרוב הטמפרטורות לא עוברות את ה-30 מעלות. עדיין יורד גשם מדי פעם, אז גם אם אתם מגיעים בקיץ חשוב להביא מעיל גשם דק ומטרייה קטנה בתיק.

החורף “הכבד” מגיע לרוב בין נובמבר למרץ, אך גם באפריל ייתכנו גשמים. הקיץ החם מאוד יחול בחודשים יולי-אוגוסט. על פניו מאי-יוני וספטמבר-אוקטובר הן התקופות האידיאליות לביקור. אך אנו מקבלים מטיילים לאורך כל השנה שמנצלים את היתרונות של העיר בהתאם לכל תקופה. שימו לב שאם אתם מגיעים בשיא עונת התיירות מומלץ להזמין הכל מראש. ייתכנו עומסים בעיר במלונות, ברכבים ואפילו במסעדות.

המלצה בונוס – בחודש יוני חלים בפורטו חגים מקומיים שהופכים את העיר לפסטיבל אחד גדול. במיוחד בלילה בין ה23-24 ליוני.

עכשיו כשיש לכם את כל המידע, נשאר רק להזמין את הטיסה, להירשם לסיור ולארוז! להתראות בקרוב 😊

*המידע המפורט בכתבה נכון לשנת 2023. יתכנו שינויים במידע הכתוב ועל כן מומלץ להתעדכן באתרים הרשמיים.


לקריאה נוספת