המלצות פאדו בליסבון

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / המלצות פאדו בליסבון

המלצות פאדו בליסבון

יש מטיילים אשר אוהבים להגיע ליעד חדש ולחקור אותו לעומקו; זה כולל טעימות מהאוכל המסורתי במקומות האותנטיים ו”הנידחים”, זה כולל ישיבה ברחוב עם זקני העיר והצצה למעשיהם, זה כולל לינה באזורים פחות מרכזיים וזה כמובן כולל השתלבו בתרבות המאפיינת את המקום.

בפורטוגל, אם תרצו לחוות מעט מהתרבות האופיינית למדינה, תבחרו ללכת למופע פאדו.

פאדו בליסבון - Fado in Lisbon

מוזיקת הפאדו היא המוזיקה המזוהה עם פורטוגל, שורשיה עמוקים ורחוקים על פי סברות שונות, אך היא החלה את דרכה באופן רשמי במאה ה-19 לספירה בסביבת ליסבון. תוכלו להרחיב את הקריאה אודות מוזיקת הפאדו, מאפייניה ושורשיה כאן.

שמעתם על הסיור החינמי שלנו? לחצו לכל הפרטים >>

אך רגע לפני שאכן תבחרו ללכת למופע בביקורכם, אנו חייבים להזהיר קלות מראש;

תופעת הפאדו כיום, בליסבון המודרנית, הפכה להיות תופעה תיירותית שכיחה. על מנת לצפות במופע פאדו תידרשו לרוב להגיע למסעדה המחייבת ארוחת ערב מצדכם על מנת להקשיב למופע. אתם ודאי מכירים את המקומות הללו, ויודעים כי קיים החשש שהארוחה לא תהיה באיכות המוצלחת ביותר, ועל כן כדאי להיזהר עם המקומות הללו.

על אף היות התופעה תיירותית בימים אלו, נוכל להמליץ על שלוש אפשרויות נעימות שיספקו לכם חוויית פאדו טובה ונעימה:

Sr. Vinho

מקום זה נחשב כמוסד יוקרתי המציע מדי ערב ארוחה ססגונית ומופע פאדו ברקע. למקום הזה מומלץ להגיע בלבוש מוקפד וכמובן כמובן – להזמין מקום.

כתובת: Rua do Meio à Lapa 18, 1200-724 Lisboa

 

Timpanas – בפברואר 2023 המקום נסגר לשיפוצים, מומלץ לבדוק מראש האם המקום פעיל.

אם אתם מחפשים חוויה יותר קלילה ואולי אף יותר אותנטית, תתאמו לכם שולחן למקום הזה. מדי ערב המקום מציע ארוחת ערב מלווה במופע פאדו המשלב פולקלור. האווירה במקום שמחה ומזמינה.

כתובת: Rua Gilberto Rola, 22-24, 1350-155 Lisboa

 

A Baiuca

המלצה נוספת על הצד הקליל יותר. מדובר במעין טברנה, מסעדה פורטוגזית טיפוסית בלב שכונת אלפמה. מקום קטן, אותנטי ואינטימי בליווי מופע פאדו.

כתובת: R. de São Miguel nr 20, 1100-544 Lisboa, פורטוגל

 

Fado in Chiado

חלופה זו היא המועדפת עלינו ביותר, שכן היא היחידה שמציעה מדי ערב בשעה 19:00 מופע פאדו בן כ-50 דקות, בתוך תאטרון ישן, ללא ארוחת ערב וללא התחייבות לערב שלם. למעשה חוויית הפאדו במקום הזה היא מרוכזת ומדויקת ואחריה אתם יכולים להמשיך ולנצל את הערב לטובת ארוחה על פי בחירתכם. כמו כן, עלות המופע משתלמת, 19.5 אירו לאדם בלבד (נכון לשנת 2020).

כתובת: R. da Misericórdia 14, 1200-443 Lisboa

 

*המידע המפורט בכתבה נכון לשנת 2023. יתכנו שינויים במידע הכתוב.

 
 
 
 

לקריאה נוספת