הרחוב הוורוד בליסבון

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / הרחוב הוורוד בליסבון

הרחוב הוורוד של ליסבון: מדריך צבעוני למרכז חיי הלילה של העיר

אם אתם מחפשים מקום מהנה ותוסס ליהנות מחיי הלילה של ליסבון, אל תפספסו את הרחוב הוורוד. מדרחוב קטן זה, הנקרא רשמית Rua Nova do Carvalho, צבוע בוורוד ומלא בברים, מועדונים, מסעדות ומרפסות המושכים מקומיים ותיירים כאחד. בכתבה זו נספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על הרחוב הוורוד, מההיסטוריה המרתקת שלו ועד למקומות הטובים ביותר לאכול, לשתות ולרקוד. אתם מוזמנים להצטרף אלינו לסיור הקולינרי בליסבון, במהלכו אנחנו עוברים ברחוב 😊

מטריות Umbrellas

לרחוב הורוד יש עבר צבעוני, תרתי משמע. כיאה לאזור שנמצא בקרבת המזח והיה שופע ביורדי ים, היה זה אזור מפגש של יורדי ים, פושעים ונערות ליווי בבתי בושת בתי הימורים. הרחוב נודע לשמצה בפשע ובאלימות שלו.

בשנת 2011 החליטה העירייה לשפץ את הרחוב ולהעניק לו חיים חדשים. המדרכה נצבעה בוורוד, במעין קריצה לעבר המפוקפק של האזור. המבנים המפוקפקים הוחלפו בבתי קפה וברים אופנתיים, והרחוב הפך ליעד פופולרי לחיי לילה ותרבות. הניו יורק טיימס אף כינה אותו כאחד מ-12 הרחובות האהובים באירופה.

כיום, הרחוב הוורוד הוא מקום תוסס ומגוון, בו ניתן למצוא סגנונות שונים של מוזיקה, אוכל ובידור. אפשר גם למצוא כמה רמזים להיסטוריה שלה, כמו שמות של כמה ברים שמתייחסים לערי נמל, או הבר “PENSÃO AMOR” (פנסיון האהבה).

הרחוב הוורוד מציע מגוון אפשרויות לחובבי האוכל, ממנות פורטוגזיות מסורתיות ועד לטעמים בינלאומיים.

בואו להתרשם מרשימת הסיורים שלנו >>

הנה כמה מהמסעדות הטובות ביותר ברחוב הוורוד:

Povo

טברנה מודרנית אשר מתמחה במטבח הפורטוגזי ומציעה תפריט של מרכיבים מקומיים ועונתיים, כגון פלטות גבינה, בשרים, סלטים וכריכים. תוכלו גם ליהנות מהופעות חיות של מוזיקת פאדו או מוזיקה אורבנית של אמנים מקומיים.

Sol e Pesca

בר ייחודי המגיש דגים ופירות ים משומרים – מעדן פורטוגלי מסורתי השומר על הטעם והאיכות של הדג. אפשר לבחור מתוך מגוון אפשרויות, כגון סרדינים, טונה, מקרל, או קלמארי. פנים הבר מפורסם בעיצוב המיוחד המציג ציוד דיג ומזכרות.

שימורי דגים canned fish and seafood

הרחוב הוורוד הוא ביתם של כמה מהברים הטובים ביותר בליסבון, בהם תוכלו למצוא סוגים שונים של משקאות ואווירה.

הנה כמה מהברים הטובים ביותר ברחוב הוורוד:

Pensão Amor

הבר הבולט ביותר ברחוב, עם עיצוב שמכבד את עברו כבית בושת. המקום מעוצב בסגנון וינטג’ הכולל ספות קטיפה, נברשות, מראות וציורים ומציע מגוון של קוקטיילים, יינות, בירות ומשקאות חריפים.

Malt Club

הבר החדש יותר ברחוב שידוע במסיבות והאירועים שלו. לבר חלל פנים מודרני וצבעוני המשרה אווירה תוססת ותוכלו למצוא בו את כל הקלאסיקות כמו ג’ין וטוניק, מוחיטו, קאיפירינה או סנגריה.

Musicbox

זהו אחד המועדונים הפופולריים ביותר באזור המארח הופעות חיים והופעות DJ מדי ערב. במועדון רחבת ריקודים מרווחת בה תוכלו לרקוד לצלילי מוזיקה כמו רוק, פופ, היפ הופ, או אלקטרוני ובר המגיש משקאות קלים וכן משקאות אלכוהוליים.

הרחוב הוורוד נחשב יעד מומלץ גם באמצע היום, כאשר בקרבת הרחוב, שנמצא קרוב לגדת נהר ה-Tejo, ניתן למצוא את ה-Time Out Market (שוק אוכל עם מגוון דוכנים), Ribeira das Naus (טיילת נעימה להליכה), ואת Praça do Comércio (הכיכר גדולה ליד שער אוגושטה).

איך מגיעים לרחוב הוורוד?

הרחוב הוורוד ממוקם בשכונת Cais do Sodré, וקל להגיע לשם באמצעות תחבורה ציבורית. אפשר לקחת את הקו הירוק של המטרו לתחנת Cais do Sodré, שנמצאת ממש בקרבת האזור.

שמעתם על הסיור החינמי שלנו? לחצו לכל הפרטים >>

הזמן הטוב ביותר לבקר כאן תלוי במה שאתם מחפשים. אם תרצו לצלם את הרחוב ואת המטריות הצבעוניות שלו, כדאי לבקר במהלך היום, כשהרחוב שקט ונקי יותר. תוכלו גם לשבת בכמה בתי קפה ומסעדות שפתוחות לבראנץ’, כוס יין או כוס קפה.

אם תרצו לחוות את חיי הלילה ואת סצנת המסיבות, כדאי לבקר בלילה, כשהרחוב עמוס ותוסס. תוכלו למצוא ברים ומועדונים שונים הפתוחים עד מאוחר, ומציעים מוזיקה ומשקאות שונים. הרחוב עמוס במיוחד בסופי שבוע ובמהלך פסטיבלים או אירועים.

לסיכום, הרחוב הוורוד הוא אחד המקומות המעניינים והמהנים ביותר לביקור בליסבון. זהו מקום בו תוכלו למצוא היסטוריה, תרבות, אוכל, משקאות ובידור ברחוב צבעוני אחד. בין אם אתם מחפשים ארוחת צהריים מרגיעה, ארוחת ערב רומנטית או בילוי לילי פרוע, תמצאו משהו שיתאים למצב הרוח שלכם ברחוב הוורוד.


לקריאה נוספת