פארקי מים באזור אלגרב

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / פארקי מים באזור אלגרב

לאורך החוף הדרומי של פורטוגל שוכן אזור אלגרב המדהים הידוע בחופים הזהובים, במים הצלולים שלו ובתרבות התוססת. בעוד שאזור אלגרב מציע שפע של אטרקציות טבעיות, באזור תוכלו למצוא כמה פארקי מים מצוינים שיהפכו את הביקור שלכם להרפתקה לכל הגילאים. 

בואו להתרשם מרשימת הסיורים שלנו >>

Slide & Splash

הפארק ממוקם ב-Lagoa, והוא אחד מפארקי המים הוותיקים והאהובים ביותר באזור אלגרב. מדובר בגן עדן לאוהבי מים המתגאה במגוון רחב של מתקני ומגלשות מים, כמו הקמיקזה והגל הגדול, ומתקנים רגועים יותר כמו בריכת הגלים והאבובים בנהר. פארק Slide & Splash הוא מקום מושלם למשפחות שכן במקום קיים גם אזור ייעודי לקטנטנים עם מיני מגלשות ומתקני שעשועים במים.

Aqualand Algarve

אחד מהפארקים המובילים באזור אלגרב הממוקם ב-Alcantarilha. הוא ידוע בשל מגוון האטרקציות שלו, המתאימות לכל הגילאים ולכל רמות הריגוש. המתקן האייקוני ביותר של הפארק הוא מגלשת הבנזאי האדירה, שתגרום ללב שלכם לדהור בזמן שאתם צונחים במורד הירידה התלולה שלה. גם כאן ישנם אזורים ידידותיים לקטנטנים.

Aquashow Park

הפארק ממוקם ב-Quarteira ומציע שילוב בלתי נשכח של פארק מים ופארק שעשועים. מגלשות המים בפארק כמו WhiteFall ו-WildSnake, יספקו את הריגוש למחפשי ההרפתקאות. מעבר לאטרקציות המים, הפארק כולל מופע ציפורים וזוחלים מהפנט, וכן אזור שעשועים עם רכבות הרים ומתקנים המתאימים לכל הגילאים. אחד הדברים שמייחדים את הפארק הוא הקרבה שלו למלון Aquashow Park, כך שאם אתם משוגעים על אטרקציות מים ורוצים להיות הכי קרובים שרק אפשר, שווה בהחלט לשקול את המלון כאופציה להגשמת החלום.

Zoomarine Algarve

פארק Zoomarine Algarve שממוקם ב-Guia הוא אמנם לא פארק המים המסורתי ביותר, אך מדובר בפארק יוצא דופן עם נושא ימי הכולל אטרקציות מים בנוסף לתערוכות של חיות מים ופעילויות חינוכיות. במקום תוכלו ליהנות ממגלשות מים, בריכות גלים, וטיולים בבתי גידול של בעלי חיים שונים, תוך למידה על שימור ימי. הפארק מציע גם הזדמנויות לאינטראקציה עם דולפינים וכלבי ים, מה שהופך אותו לחוויה ייחודית וחינוכית לכל המשפחה.

תוכלו לקרוא בהרחבה אודות פארק Zoomarine Algarve ממש כאן.

בין אם אתם מכורים לאדרנלין שמחפשים מגלשות מים מרגשות או משפחה בחיפוש אחר יום כיף, בפארקי המים של אלגרב תמצאו משהו לכולם. לכן, כשאתם מתכננים את הטיול שלכם לאזור הקסום הזה, הקפידו לכלול ביקור באחד או יותר מפארקי המים הללו להרפתקה ימית בלתי נשכחת. 

תהנו!


לקריאה נוספת