פורטוגל עם ילדים

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / פורטוגל עם ילדים

המלצות לטיול בפורטוגל עם ילדים

פורטוגל ידועה כמדינה הררית עם חופים מדהימים לרחצה וגלישה, שמורות טבע יפהפיות וערים היסטוריות שמרוצפת כמעט כולן בדוגמאות דמויות פסיפס, מה שהופך אותן למרהיבות ביופיין אך קצת פחות נגישות ונוחות לטיול עם ילדים, ובפרט עם עגלת תינוק. ריכזנו עבורכם טיפים להתנהלות נוחה עם ילדים בפורטוגל, וכן המלצות על אטרקציות מרכזיות שיהפכו את הטיול למיוחד ומהנה גם עבורם!

ראשית, גם בטיולים עירוניים (כלומר, אם בחרתם להתמקד בליסבון, פורטו או ערים מרכזיות אחרות) עם קטנטנים, אנחנו ממליצים לוותר מראש על העגלה וללכת על מנשא. העליות, הירידות, המדרכות מרוצפות האבנים ושלל המדרגות עלולים להפוך את הטיול עם עגלה לעול. אם בכל זאת בחרתם לטייל עם עגלה, ההמלצה שלנו היא להישאר באזורים המישוריים בהם ההתניידות היא יחסית פשוטה יותר, כמו אזור הבאישה (Baixa) בליסבון או מדרחוב סנטה קתרינה וסביבת חנות הספרים המפורסמת ללו בפורטו.

בואו להתרשם מרשימת הסיורים שלנו >>

על מנת להגיע לאזורים גבוהים יותר בעיר תוך הימנעות מהליכה מרובה, שעלולה להכביד גם על הקטנטנים שכבר הולכים, תוכלו להתנייד בטוקטוק שייקח אתכם למעלה הגבעה וינעים את זמנכם בסיפורים על העיר, או בחשמלית 28 המפורסמת שעוברת באזורי המרכז בליסבון, שהנסיעה בה היא חוויה בפני עצמה לקטנים ולגדולים כאחד. קבלו מאיתנו עוד טיפ קטן של מקומיים, להגעה לשכונת שיאדו בליסבון ללא טיפוס ברגל – אם אתם נמצאים באזור הבאישה תוכלו להיכנס לתחנת המטרו המרכזית באישה-שיאדו (Baixa-Chiado), לחצות אותה לאורכה (אין צורך לקנות כרטיס), לעלות במדרגות הנעות ולצאת בצידה השני של התחנה שממוקם במרכז שכונת שיאדו!

 

להלן ההמלצות שלנו לאטרקציות לילדים ברחבי פורטוגל

(לחצו על הכותרות למידע נוסף)

גן החיות בליסבון

חוויה נהדרת לקטנים וגדולים, עם כ-330 מינים של בעלי חיים ופעילויות שונות כמו מופיע דולפינים, שעות האכלה ועוד.

גן החיות של ליסבון - Lisbon's zoo

אזור ה”אקספו” בליסבון והאושנריום

אזור מישורי של העיר ואידיאלי ממש לביקור משפחתי! במקום תמצאו טיילת מקסימה על גדת הטז’ו עם רכבל, מגוון מסעדות ובתי קפה, קניון וכמובן – האקווריום המפורסם של ליסבון.

מונסנטו

יער עירוני לטיולים רגליים ופיקניק. ברחבי ליסבון תוכלו ליהנות גם מפארקים נוספים עם גני שעשועים וברווזים שמסתובבים חופשי.

ביקור בחנות הספרים ללו בפורטו

חנות ספרים קסומה שקשורה גם לגיבור ילדות של רבים מאיתנו – הארי פוטר.

דינו פארק (Dino Parque)

פארק הדינוזאורים הגדול באירופה, אשר ממוקם במחוז Lourinha שבצפון פורטוגל. ברחבי הפארק תמצאו שבילי הליכה נוחים ופסלים רבים של דינוזאורים בין עצי החורשה.

דינו פארק - Dino Parque

וילה נטל (Vila Natal)

נסיים עם המלצה עונתית לפארק ברוח חג המולד שפועל בעיירה הקסומה אובידוש (Obidos) בחודש דצמבר. בפארק תוכלו למצוא גלגל ענק, משטח החלקה על הקרח, ועוד שלל אטרקציות מתחלפות.

 

ואם אתם מחפשים חופשה מחוץ לעיר – בדרום פורטוגל, ובעיקר בחבל אלגרב (Algarve), תוכלו למצוא שלל כפרי נופש שמותאמים למשפחות עם ילדים וכן פארקי שעשועים שונים ופארקי מים עליהם תוכלו לקרוא עוד בהמלצות שלנו לטיול בדרום פורטוגל עם ילדים.


לקריאה נוספת