צלילה בפורטוגל

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / צלילה בפורטוגל

פורטוגל, עם קו החוף המרהיב שלה, היא יעד מושלם לחובבי צלילה. מהמים הצלולים של אלגרב ועד לאיי ברלנגה המיוחדים, פורטוגל מציעה חוויות צלילה מגוונות שמתאימות לכל הרמות. ריכזנו לכם במקום אחד אתרי צלילה מומלצים, מחירים, ופרטים חשובים.

בואו להתרשם מרשימת הסיורים שלנו >>

אתרים ומועדוני צלילה במרכז פורטוגל

  1. Haliotis Dive Center

מועדון צלילה ותיק ואחד מהידועים באזור פניש (Peniche), הנמצאת כ-100 ק”מ צפונית לליסבון. פניש נחשבת לאחד מאתרי הצלילה המובילים במרכז פורטוגל, עם קרבתה והגישה ממנה לאיי ברלנגה (Berlengas), שהם שמורת טבע עם חיים ימיים עשירים ויחודיים.

המועדון מציע קורסי PADI לכל הרמות, כולל צלילות מתקדמות וצלילת מערות.

*יש להם מועדון נוסף בעיירה סזימברה.

  1. Anthia Diving Center

מועדון צלילה בעיירה סזימברה (Sesimbra), השוכנת כ-40 דקות נסיעה דרומית לליסבון. ססימברה היא עיירת חוף המפורסמת בזכות המים הצלולים שלה והקרבה שלה לשמורת הטבע אראבידה (Arrábida). באזור יש מגוון רחב של אתרי צלילה, כולל ספינות טרופות, מערות וחיים ימיים עשירים.

המועדון מציע כמה קורסים: PADI Open Water, Advanced, וצלילת לילה.

אם בטעות הגעתם לפה ואתם בכלל לא בקטע של צלילה, אתם מוזמנים להצטרף אלינו לסיור של אראבידה והסביבה בו אנחנו מבקרים גם בעיירה סזימברה 🙂

אתרים ומועדוני צלילה באלגרב (דרום בפורטוגל)

  1. Divers Cape

מועדון צלילה מקצועי הממוקם בעיירה סגרש (Sagres), המציע צלילות לכל הרמות והזדמנות לראות דגים גדולים, תמנונים וצדפות ענק. המועדון מציע קורסים של PADI Open Water וקורסים מתקדמים.

  1. Lagos Divers

מועדון צלילה מוכר בעיר לאגוש (Lagos), המציע צלילות מודרכות כולל מערות ותעלות תת-ימיות. ישנם גם קורסים לכל הרמות, כולל קורסי התקדמות וצלילות עומק של PADI.

  1. Hidroespaço

מועדון צלילה בעיר פארו (Faro). שמציע צלילות בהן תוכלו לראות דיונונים, סוסי ים ועוד. המועדון מציע קורסי PADI Open Water ו-Rescue Diver.

מחירים

המחירים משתנים בהתאם למיקום, סוג הצלילה והאם אתם זקוקים לציוד השכרה. אבל בגדול, אלו טווחי המחירים:

  • צלילה בודדת: מחירים נעים בין 40 ל-70 אירו לצלילה בודדת, כולל ציוד.
  • יום צלילות מלא: עלות יום צלילות מלא (בדרך כלל כולל שתי צלילות, ציוד ולעיתים גם ארוחה), נע בין 100 ל-150 אירו.
  • קורסי הסמכה: קורסים של PADI נעים בין 350 ל-500 אירו, תלוי במיקום ובמועדון הצלילה, וקורסי המשך והסמכות מיוחדות יכולים לעלות בין 300 ל-600 אירו.
  • השכרת ציוד: השכרת ציוד מלא (חליפה, וסט, רגולטור, מסכה וסנפירים) עולה בין 20 ל-30 אירו ליום.

מתי לצלול בפורטוגל?

עונת הצלילה משתנה בהתאם לאזור:

  • אלגרב: הזמן הטוב ביותר לצלול הוא בין מאי ואוקטובר, כאשר טמפרטורת המים נעה בין 17°C ל-24°C.
  • מרכז פורטוגל: הזמן הטוב ביותר לצלול במרכז פורטוגל הוא בין יולי וספטמבר. בתקופה זו הים רגוע, טמפרטורת המים נעה בין 18°C ל-21°C, והראות מעולה – 15-25 מטרים. גם מאי-יוני ואוקטובר יכולים להתאים, אך המים קרים יותר. שיא החורף (ינואר-פברואר) פחות מומלץ בשל מזג האוויר והים הסוער.

 


לקריאה נוספת

מסלולי טיול בפורטוגל

אחד הדברים שאנשים בדרך כלל מבינים רק כשהם ממש מגיעים לפורטוגל, זה שפורטוגל היא מדינה קטנה אך מגוונת ושטיול בפורטוגל יכול ללכת להמון כיוונים: חופשת בטן-גב בקיץ, חופשה עירונית, טיול בין עיירות קטנות וקסומות בדרכים, […]


אלנטז'ודרום פורטוגלטבעפורטוגל כלליצפון פורטוגל

חופים ליד ליסבון

לדבר על פורטוגל מבלי לדבר על חופים זה כמו לבקר באיטליה מבלי לאכול פיצה, לבקר בניו יורק מבלי לצפות במחזה של ברודווי, לבקר בצרפת מבלי להצטלם עם מגדל אייפל, לבקר בישראל מבלי לעלות לירושלים ו… טוב, אתם מבינים את הרעיון…כידוע,…


אטרקציות בליסבוןחופיםליסבוןנזארהפורטוגל כללי

לאגוש, אלגרב

רבים המגיעים לפורטוגל בוחרים לטייל בערים הגדולות, ליסבון ופורטו, וכל מה שביניהן. לכן, רבים מכירים את העיירות הקטנות והמיוחדות בין ליסבון לפורטו, אך לפורטוגל יש כל כך הרבה מה להציע מעבר לכך! אם תחליטו להדרים […]


אלגרבדרום פורטוגלחופים
לכל הכתבות >>