ליסבון לצעירים

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / ליסבון לצעירים

ליסבון היא עיר מהממת ומלאה בהיסטוריה עשירה ותרבות מעניינת, אך מעבר לאטרקציות הברורות שהעיר מציעה, מסתתרים בה גם המון מקומות מגניבים וצעירים שמתאימים למי שמחפש בילוי קצת שונה. העיר גדלה ומתפתחת כל הזמן, ובאופן קבוע נפתחים עוד ועוד מקומות שמושכים צעירים לטייל וגם לגור בה. 

אז אם בא לכם לגלות את המקומות הכי מגניבים בעיר הגעתם למקום הנכון! קבלו את ההמלצות שלנו לצעירים בליסבון 😊

בואו להתרשם מרשימת הסיורים שלנו >>

שווקי וינטג’ ושווקי אמנים 

LX Factory – אזור תעשייה שהפך למתחם הכי לוהט בעיר. המתחם נמצא בין מרכז ליסבון לשכונת בלם (Belém) היפהפייה, אז מומלץ לשלב את הביקור במתחם לפני או אחרי ביקור או סיור באזור בלם.

ב-LX factory תוכלו למצוא שפע של גלריות, חנויות בוטיק מקסימות, מסעדות, בתי קפה והמון אמנות אורבנית! בימי ראשון מתקיים במתחם יריד אמנים ויד שנייה עם מלא דברים מיוחדים.

Feira Da Ladra – שוק הפשפשים המרכזי בליסבון שנמצא בשכונת גרסה (Graça) הגבוהה. השוק עצמו הוא שוק פשפשים קלאסי עם המון דוכנים של בגדים, תכשיטים ופיצ’יפקס ואין סיכוי שתצאו משם בידיים ריקות. אך ההמלצה שלנו על השוק היא לא רק בשל הדוכנים, אלא גם בזכות האווירה הכיפית. מסביב לשוק תוכלו למצוא המון ברים ומסעדות עם מוזיקה ואווירה בהם תוכלו לשבת להתפנן לפני או אחרי שיטוט בשוק, או שתוכלו פשוט לקחת כוס בירה קרה ולשבת בפארק הקטן שנמצא ממש במרכז השוק.

השוק פתוח בימים שלישי ושבת בשעות 09:00-16:00. 

Anjos 70 – שוק אמנים ווינטג׳ מגניב ומיוחד שמושך אליו את כל הצעירים בעיר. בשוק אתם יכולים למצוא בגדי וינטג׳ ויד שנייה, רהיטים והמון דוכנים של אמנים ואומנים שמוכרים תכשיטים, ופוסטרים וגלויות, ואפילו מוצרי טיפוח טבעיים. גם בשוק הזה האווירה היא העיקר, ולצד הקניות מומלץ להנות מבירה או קוקטייל בשמש הנעימה. מומלץ לעקוב אחריהם באינסטגרם ולהתעדכן במיקום ובזמנים השונים של השוק.

אם אתם אוהבים יד שנייה ווינטג’ תוכלו למצוא המלצות נוספות לליסבון ממש כאן

חיי לילה ופסטיבלים

הפורטוגלים אוהבים לחגוג, וחיי הלילה שלהם עשירים ולרוב נמשכים עד אור הבוקר. חשוב לקחת בחשבון שהפורטוגלים מתחילים את הערב מאוחר, אז אל תצפו לעניין לפני 22:30-23:00.

באירו אלטו (Bairro Alto) והרחוב הורוד (The Pink Street)  –שני אזורי הבילוי הכי מוכרים בעיר. באזורים האלה תוכלו למצוא מקבץ של ברים, מועדונים ומסעדות משלל סגנונות. אמנם שני המקומות הפכו תיירותיים, אך גם המקומיים פוקדים אותם, ובכל אופן הם מאפשרים לעשות Bar Hopping בקלות ולחקור מקומות שונים.

ברים ומועדונים

Black Sheep – בר יין מקומי המגיש יינות טבעיים פורטוגלים ומכל העולם. מושלם לדייטים ומתאים גם לבילוי קבוצתיות.

Amore Records – בר תקליטים סופר מגניב והיפסטרי שנמצא בשכונת אנג׳וש (Anjos) הצעירה. המקום מציע מגוון בירות ויינות ובסופי שבוע גם דיג׳יי שמנגן בלייב.

Lux – המועדון הכי לוהט בעיר. כל סופ״ש תמצאו שם דיג׳יים מהעולם שבאים במיוחד לנגן שם. במועדון יש שתי רחבות עם סגנונות שונים של מוזיקה – כך שתוכלו לזגזג ביניהם בשביל הגיוון. בקומה העליונה יש בר rooftop שאפשר להנות בו מדרינק בין הריקודים.

רוצים עוד המלצות? בקרו בכתבה המלאה שלנו על חיי הלילה בליסבון.

שמעתם על הסיור החינמי שלנו? לחצו לכל הפרטים >>

פסטיבלים בקיץ

בכל קיץ נערכים בפורטוגל המון פסטיבלים שווים ומגוונים – ובמיוחד בליסבון! אם אתם מגיעים בקיץ שווה לבדוק איזה פסטיבל מתקיים בתאריכים שלכם ולדאוג להזמין כרטיס מראש.

Nos Alive – פסטיבל שמתקיים כל שנה בעיר אלז׳ש (Algés) שממש צמודה לליסבון. מדובר בפסטיבל של הופעות חיות שכל שנה פוקדים אותו אמנים בינלאומיים כמו דואה ליפה, Pearl Jam ועוד! חוץ מההופעות יש גם מסיבות עם דיג׳יים מוכרים מרחבי העולם ובעיקר – אווירה חשמל!

Moga Festival – פסטיבל ריקודים ומוזיקה אלקטרונית שמתקיים כל שנה בחופים המדהימים של קושרה דה קפריקה (Costa da Caparica). אז אם אתם אוהבים לרקוד זה המקום בשבילכם!

מוזמנים להיכנס לכתבה המלאה שלנו על פסטיבלים בפורטוגל כדי לראות את כל האופציות השוות שעומדות בפניכם 😊

טיולים ותצפיות בליסבון

בשביל לראות ולהכיר את ליסבון ממש לא צריך לקרוע את הכיס. העיר מציעה שלל אפשרויות שאפשר וכדאי לעשות בחינם או בתשלום סמלי, ולהכיר אותה ממש כמו המקומיים. 

סיור רגלי בעיר – הסיור שלנו, “ליסבון הקלאסית” הוא בדיוק מה שאתם צריכים לימים הראשונים בעיר כדי לנחות כמו שצריך ולהתמצא בעיר. בסיור שלנו תכירו את ליסבון דרך הרגליים: תכירו את האזורים החשובים בעיר, תשמעו על ההיסטוריה המרתקת של ליסבון, ותקבלו טיפים חשובים מהמדריכים המקומיים שלנו. והדובדבן שבקצפת? אתם מחליטים בסוף הסיור כמה תרצו לשלם! מבטיחים שבסוף הסיור תדעו להתמצא בליסבון כאילו אתם גרים שם שנה 😉.

תצפית Santa Caterina – מלבד היותה תצפית יפהייפיה על הנהר והעיר, התצפית הזו הפכה למוקד בילוי בקרב צעירי העיר והתיירים. כמעט כל יום תמצאו במקום להקה שמנגנת מוזיקה חיה והמון אנשים שיושבים על המדרגות ושותים יין או בירה עם חברים, וכל זה עם נוף מדהים לשקיעה.

Praça das Flores – כיכר קטנה וחמודה השוכנת במרכז העיר וממוקמת בין שכונת São Bento המתפתחת ו-Principe Real. במהלך היום ניתן לשבת על ספסל בגינה הקטנה עם קפה ומאפה מאחד מבתי הקפה המעולים שנמצאים מסביב, ובמהלך הערב תמצאו שם המון צעירים עם בקבוקים או כוסות יין מהברים הסובבים אותה.

Jardim do Torel – תצפית ופארק מהממים הנמצאים ליד שכונת Intendente. מה שמיוחד במקום זה שיש שם מזרקה ענקית שבימי הקיץ משמשת כבריכה!!! בימי הקיץ החמים תוכלו להגיע לשם עם בגד ים ולטבול בפנים, או להשתזף על שפת המזרקה ביחד עם כל הצעירים בעיר.

תוכלו למצוא המלצות נוספות על תצפיות בעיר ממש פה 🙂

חופים וגלישה

כמו שאתם יודעים פורטוגל היא מדינת חוף מדהימה, ובמרחק נסיעה קצרצרה מליסבון תוכלו להגיע לחופים מהממים ושמשיים.

Carcavelos – חוף ידוע בקרב הגולשים בעיר. במרחק נסיעה של 20 דקות ברכבת מליסבון תוכלו להגיע לחוף המקסים הזה. במקום תמצאו שפע של מסעדות וברים, והוא מתאים במיוחד לגולשים מתחילים או עם ניסיון בסיסי. מומלץ בחום לקבוע שיעור עם אחד ממועדוני הגלישה בחוף או פשוט ללכת להשכיר גלשן ולנסות בעצמכם.

Costa Da Caparica – רצועת חוף רחבה וארוחה הנמצאת דרומית לליסבון מעבר לנהר הטז’ו. החופים יפהפיים ומוקפים בצוקים סלעיים שיגרמו לכם לחשוב שאתם באמצע שום מקום, אך האמת היא שבנסיעה קצרה באוטובוס או אובר מליסבון – אתם שם תוך 30 דקות! קפריקה מוכרת בעיקר בזכות מסיבות החוף המטורפות שקורות שם בקיץ, אבל גם שם תוכלו למצוא גלים מעולים ושלל מועדוני גלישה.

המלצות נוספות על חופים בקרבת ליסבון תוכלו למצוא ממש כאן.

רוצים ליהנות מהנחות בסיורים? בואו לקרוא על החבילות שלנו >>

מסעדות לצעירים

ליסבון היא עיר שניתן למצוא בה מחירים נוחים, מה שבא לידי ביטוי גם במסעדות. אתם יכולים למצוא בעיר המון מסעדות עם אוכל מדהים – בלי להוציא המון כסף בהכרח.

שוק האוכל Time Out – שוק אוכל מקורה שמרכז בתוכו דוכנים של המסעדות הכי טובות בעיר. יש בפנים מגוון ענק של מנות ומטבחים ככה שכל אחד יכול למצוא את מה שהוא אוהב במחירים שווים ביחס למסעדות שאליהן שייכים הדוכנים. ההמלצה שלנו היא להזמין מנות מדוכנים שונים, לשבת ביחד עם חברים ולחלוק הכל. אתם מוזמנים להצטרף אלינו לסיור הקולינרי בליסבון, במהלכו אנחנו מבקרים בשוק.

Lupita Pizza – הפיצה הכי טובה בעיר! פיצרייה מפורסמת שמכינה פיצות דקות וטעימות בטאבון. מעבר לזה שהמקום מגניב ומושך אליו את כל צעירי העיר, הפיצות שם מאוד זולות ונמכרות במחירים של 10-13 אירו לפיצה.

La Malquerida – מסעדה מקסיקנית מעולה וטעימה שמציעה מאכלים קלאסיים מהמטבח המקסיקני, אבל מה שמיוחד ושווה במיוחד במקום זה ההאפי האוור שלהם! כל יום בין 18:00 ל-19:00 יש להם מבצע חסר תקדים – טאקו באירו אחד בודד!

ממליצים להגיע ישר ב-18:00 כדי למצוא מקום ישיבה במהירות ולהימנע מהתור.

תוכלו למצוא המון המלצות נוספות למסעדות בעיר ממש פה.

מקומות לינה

המון צעירים מחפשים מקומות לינה זולים, אבל בעיקר כאלו שממוקמים במרכז ובעלי להם אווירה צעירה עם אנשים מגניבים. למזלכם, לא חסרים כאלה בליסבון ומכיוון שהעיר מושכת אליה המון מטיילים צעירים ונוודים דיגיטליים יש שפע של אופציות להוסטלים שיספקו לכם את החוויה המושלמת.

רשת Selina – הרשת הישראלית המוכרת שתפסה תאוצה בכל העולם. הסניף של סלינה בליסבון ממוקם במרכז העיר, ותוכלו לישון שם בחדר משותף (dorms) או לקחת חדר פרטי. באזור של ההוסטל תמצאו המון ברים ומסעדות, ותהיו במרחק הליכה מכל האטרקציות של העיר. בסלינה תמצאו גם בר, בית קפה ואיזור Co-Work שיתופי. מעבר לזה הסלינה מציעה מגוון אירועים וסדנאות לכל מי שישן שם.

Yes! Hostel – הוסטל מגניב הממוקם ממש בלב העיר, קרוב לכל מה שצריך לראות ולעשות. בהוסטל יש פינות ישיבה שיתופיות מגניבות והוא מושך אליו המון מטיילים צעירים שבאים לחוות את העיר לכמה ימים. כמו בסלינה גם ההוסטל הזה מציע מגוון של אירועים לאורחים שלו, אבל ההתמחות שלהם היא סיורי ברים (Pub Crawls) שמהם בטוח תצאו שמחים ושיכורים.

תחבורה

התחבורה באיזור ליסבון מאוד נוחה ויחסית זולה. במרכז העיר הדרך הכי טובה היא ללכת ברגל, אבל אם תרצו לצאת ליום טיול מחוץ לעיר או להגיע לאזורים יותר מרוחקים זה ממש פשוט. אם תרצו לנסוע לסינטרה (Sintra) תוכלו לקחת את הרכבת הישירה מתחנת Rossio – נסיעה של כ-40 דק׳. עוד טיול מהמם מחוץ לעיר הוא לעיר קשקאיש (Cascais) – עיר חוף מקסימה שאפשר בקלות להעביר בה יום שלם של הסתובבות, ישיבה במסעדות ובתי קפה או סתם רביצה בים. את הרכבת לקאשקאיש לוקחים מתחנת הרכבתCais do Sodré והיא תביא אתכם ליעד תוך 30-40 דקות.

תוכלו לקרוא בהרחבה על התחבורה הציבורית בליסבון ממש כאן

תקציב 

לא מצליחים להבין כמה כסף תצטרכו לטיול בליסבון? אספנו בשבילכם את כל מה שחשוב לדעת כדי לתכנן תקציב לטיול בעיר, ומבחינתכם זה ממש במרחק לחיצה 😊

ליסבון היא עיר מושלמת לצעירים בזכות המקומות הנסתרים והמגניבים שאפשר למצוא בה, אז פעם הבאה שתתכנו מסלול לליסבון – זכרו לסמן לכם את ההמלצות שלנו!

 


לקריאה נוספת