המדריך המלא ליום טיול בסינטרה

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / המדריך המלא ליום טיול בסינטרה

גבעות ירוקות, ארמונות ססגוניים, טירות מרשימות, אוויר צח ונוף לעבר האוקיינוס האטלנטי… נשמע כמו חלום? בסינטרה זו מציאות!

אם אתם מתכננים להגיע לביקור בליסבון ועשיתם קצת שיעורי בית, בטוח כבר שמעתם או קראתם על העיירה סינטרה (Sintra). ואם לא, בשביל זה אנחנו פה 🙂 

סינטרה היא עיירה קסומה במחוז ליסבון אשר שוכנת כ-30 קילומטרים מערבה ממנה. היא אחד מאתרי החובה למבקרים בפורטוגל ובליסבון בפרט וכמעט כל תייר שמגיע לאזור מקדיש לסינטרה יום או יותר. 

בעבר סינטרה הייתה עיירת קיט של בני המעמד הגבוה אשר בנו במקום אחוזות וארמונות קיץ כדי להנות מהאוויר הצונן באזור ביחס לליסבון החמה בחודשי הקיץ. היום חיים בסינטרה כ-30,000 תושבים והיא הוכרזה על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמי בשל העושר שלה בטבע ואתרים מרשימים.

כדי שתוכלו לתכנן את הביקור שלכם בסינטרה בצורה הטובה ביותר, בנינו לכם את המדריך המלא ליום טיול בסינטרה!

מה תוכלו למצוא במדריך?

  • דרכי הגעה
  • התניידות בסינטרה
  • אתרים מומלצים בסינטרה
  • מסעדות ובתי קפה מומלצים בסינטרה
  • מזג האוויר בסינטרה
  • לינה בסינטרה
  • חופים בסינטרה

אז בואו נתחיל!

בואו להתרשם מרשימת הסיורים שלנו >>

דרכי הגעהאיך להגיע מליסבון לסינטרה?

ניתן להגיע לסינטרה באופן עצמאי בתחבורה ציבורית או עם רכב, או להגיע עם טיול מאורגן, אך ראשית חשוב להבין את היתרון של כל אחת מהדרכים. הגעה עצמאית לסינטרה תאפשר לכם התמקדות באתרים שלה (עליהם תוכלו לקרוא בהמשך), ואילו טיול מאורגן בדרך כלל יכלול ביקור במקומות נוספים מחוץ לסינטרה עצמה. הגעה עצמאית ברכב יכולה לאפשר גמישות אך עלולה להיות בעייתית מעט ועל כך נפרט בהמשך.

למגיעים עצמאית בתחבורה ציבורית

הדרך הפשוטה ביותר להגיע לסינטרה מליסבון היא ברכבת. הרכבות לסינטרה יוצאות בתדירות גבוהה מליסבון ואין צורך להזמין כרטיסים מראש. בתחנות הרכבת ישנן מכונות לרכישת הכרטיסים (וזמינות גם באנגלית) וכמובן דלפקים עם נציגים שיוכלו לסייע לכם.

הרכבת לסינטרה יוצאת ממרכז העיר מתחנת Rossio, אורך הנסיעה הוא 40 דקות ומחירה 2.3 אירו.

אם אתם יוצאים מאזור Parque das nações (בקרבת בית המשפט והמשרדים) תוכלו לקחת את הרכבת מתחנת Oriente, אורך הנסיעה הוא 49 דקות ומחירה 2.3 אירו.

שימו לב: חשוב לשמור את הכרטיס עד לסיום הנסיעה למקרה שתתבקשו להראותו למפקח.

למגיעים ברכב שכור

הגעה עם רכב לסינטרה היא דבר אפשרי ויכולה אף להיות נוחה במידה ואתם מתכננים להמשיך ממנה צפונה ולא לחזור לליסבון, אך יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שיוצאים.

ראשית, הנסיעה ממרכז ליסבון לסינטרה היא כ-35 דקות ללא פקקים, אך קחו בחשבון שבבוקר יש סיכוי גדול שתיתקלו בפקקים בדרך מה שעלול להאריך לכם את הנסיעה. קחו זאת בחשבון כשאתם מתכננים את הבוקר שלכם, שכן ישנם אתרים בסינטרה שממש לא כדאי להגיע אליהם בשעה מאוחרת בשל העומסים.

חשוב מאוד: אם בחרתם להגיע עם רכב, אל תנסו לעלות איתו לאתרים הגבוהים בסינטרה כמו ארמון הפנה (Palacio da Pena) והטירה המורית (Castelo dos Mouros)! החל מדצמבר 2019 נאסרה כניסה של רכבים פרטיים למספר אזורים בסינטרה עצמה, ביניהם כבישים שעולים ממרכז העיירה. כיום רק מכוניות תיירות מורשות, תחבורה ציבורית ושירותי חירום מורשים להגיע לאזור הארמון והטירה בסינטרה. גם לאזור קינטה דה רגליירה (Quinta da Regaleira) לא תוכלו להגיע עם רכב.

אז מה כן לעשות? כשאתם יוצאים מליסבון כוונו עם הוויז/גוגל מפות לאזור תחנת הרכבת, השאירו את הרכב באחת מהחניות באזור והתניידו בתוך העיירה באחת או כמה מהאופציות שהיא מציעה (פירוט בהמשך).

למגיעים במסגרת טיול

אם בחרתם להגיע בטיול מאורגן, איזה כיף! אתם לא צריכים להתעסק בקניית כרטיסים, חנייה או נהיגה, ויכולים פשוט לנוח ולהנות מהנוף 🙂 אתם מוזמנים להצטרף אלינו לסיור של סינטרה והסביבה ולהנות מיום טיול ללא דאגות.

איך מתניידים בסינטרה?

למגיעים עצמאית בתחבורה ציבורית

במידה ובחרתם להגיע באופן עצמאי בתחבורה ציבורית, ישנן כמה דרכים אפשריות להתניידות בתוך סינטרה. ישנם אתרים הממוקמים מרחק הליכה מתחנת הרכבת (בעלייה מתונה מאוד), כמו הארמון הלאומי של סינטרה (11 דקות הליכה) וקינטה דה רגליירה (19 דקות הליכה), אך אתרים כמו ארמון הפנה והטירה המורית ממוקמים בנקודה מאוד גבוהה שהטיפוס אליה ארוך ומאתגר. הדרך הזולה ביותר להגיע לאתרים האלו היא אוטובוס Hop-on Hop-Off מספר 434. מחירו של האוטובוס הוא 11.5 אירו ואפשר להשתמש בו ללא הגבלה במהלך 24 השעות מרגע הרכישה.

אופציות נוספות הן כמובן אפליקציות כמו Uber ו-Bolt, מוניות וטוקטוקים, אך קחו בחשבון שהמחירים יהיו גבוהים בהרבה מהאוטובוס (אובר ומוניות יכולים להגיע למחיר של כ-10 אירו ואילו טוקטוקים כ-30 אירו, לכל כיוון).

ניתן להמשיך בתחבורה ציבורית לקאבו דה רוקה, הנקודה הכי מערבית באירופה שממוקמת כ-17 ק”מ מערבה מסינטרה, ולעיירה קשקאיש עם קו האוטובוס 403. האוטובוס יוצא מקרבת תחנת הרכבת סינטרה כל חצי שעה החל מ-09:00, והאוטובוס האחרון יוצא בשעה 19:40. מקשקאיש ניתן לחזור לליסבון עם הרכבת (כ-40 דקות נסיעה, ירידה בתחנה האחרונה בליסבון, Cais do Sodré).

עם קו 417 ניתן להגיע ישירות מסינטרה לקשקאיש ובכיוון ההפוך.

למגיעים עצמאית ברכב שכור

ההתניידות בתוך סינטרה עצמה זהה לאופן ההתניידות של מי שמגיע בתחבורה ציבורית, אך עם רכב תוכלו להמשיך לקאבו דה רוקה ולקשקאיש בקלות יתרה.

האתרים המומלצים בסינטרה

ארמון הפנה – Palácio da Pena

ארמון הפנה, סינטרה - Pena Palace, Sintra

ללא ספק האתר הכי מפורסם בסינטרה, ובעינינו גם הכי שווה! הארמון ממוקם באחת הנקודות הכי גבוהות בעיירה סינטרה אשר מתנשאת לגובה של כ-500 מטרים מעל פני הים, וממש נראה כמו ארמון שיצא מהאגדות. מדובר במבנה שעומד באותה נקודה עוד מהמאה ה-12 ושימש בתחילה כקפלה, בהמשך כמנזר ובתחילת המאה ה-19 הוסב להיות ארמון קיץ של משפחת המלוכה. הייחודיות של הארמון היא במגוון הצבעים והסגנונות שמעטרים אותו ומבטאים את רוח התקופה שבה נבנה (התקופה הרומנטית) ובעובדה שהוא מוקף ביער מטורף שמשתרע על 200 דונמים ומכיל צמחים שיובאו במיוחד מרחבי העולם.

שעות פתיחה

האתר פתוח בכל ימות השנה למעט כריסטמס והשנה האזרחית החדשה.

שעות הפתיחה של הפארק: 09:00-19:00

שעות הפתיחה של הארמון: 09:30-18:30

עלות

מבוגר – 14 אירו (או 7.5 אירו ללא כניסה למוזיאון)

ילדים (6-17) ופנסיונרים – 12.5 אירו (או 6.5 אירו ללא כניסה למוזיאון)

ילדים מתחת לגיל 6 נכנסים ללא עלות.

דרכי הגעה

אוטובוס Hop-on Hop-Off מספר 434. ניתן להגיע ברגל ממרכז העיירה אך מדובר בטיפוס ארוך ומאתגר.

כאן תוכלו לקרוא בהרחבה על ארמון פנה ולבקר באתר הרשמי למידע נוסף.

שמעתם על הסיור החינמי שלנו? לחצו לכל הפרטים >>

קינטה דה רגליירה – Quinta da Regaleira

קינטה דה רגליירה - Quinta da Regaleira

קינטרה דה רגליירה היא אחוזה מוקפת גנים, אשר ממוקמת ממש קרוב למרכז העיירה ומשתרעת על שטח של כ-4 דונמים. את שמה, האחוזה קיבלה מהברונית מרגליירה שרכשה את המקום במקור בשנת 1840. בשנת 1893 המקום נרכש על ידי אנטוניו מונטיירו שבעזרתו של האדריכל האיטלקי לואיג’י מנני הפך את המקום לבית קיץ למשפחתו.  האחוזה בולטת במאפיינים האדריכליים הייחודיים שלה, לרבות סגנונות גותי, רנסנס ונאו-מנואליני והינה אתר מורשת עולמי של אונסק”ו. בנוסף לביקור באחוזה עצמה מומלץ לטייל בגנים המרשימים המכילים רשת של מנהרות ומערות תת-קרקעיות שניתן להלך ביניהן ולהרגיש את הקסם והמיסטיקה של סינטרה במלוא הדרם.

שעות פתיחה

ינואר-אפריל: 10:00-18:30 (כניסה אחרונה בשעה 17:30)

מאי-ספטמבר: 10:00-19:00 (כניסה אחרונה בשעה 17:30)

אוקטובר-דצמבר: 10:00-18:30 (כניסה אחרונה בשעה 17:30)

עלות

מבוגר – 6 אירו

ילדים (6-17) ופנסיונרים – 4 אירו

ילדים עד גיל 6 ופנסיונרים מעל גיל 80 – ללא תשלום

דרכי הגעה

הארמון ממוקם כ-10 דקות הליכה מהמרכז ההיסטורי של העיירה וניתן להגיע אליו ברגל, רק קחו בחשבון שמדובר בעלייה.

תוכלו לקרוא בהרחבה על האתר כאן ולבקר באתר הרשמי למידע נוסף.

מצודת המורים – Castelo dos Mouros

מצודת המורים, סינטרה - The Moorish Castle, Sintra

הטירה נבנתה במאה ה-9 לספירה על ידי המורים שהגיעו מצפון אפריקה, התיישבו בנקודות גבוהות ברחבי פורטוגל וכך שלטו על האזור. בתחילת המאה ה-12 הטירה נכבשה על ידי המלך הראשון של פורטוגל, אפונסו הנריקש, שהקים במקום כנסייה ולקראת סוף המאה ה-15 חשיבותה של הטירה פחתה באופו משמעותי והמקום נותר נטוש. בתחילת המאה ה-19, המלך פרדיננד השני שאחראי לארמון הפנה המהמם שצופה על הטירה, דאג לשקם את המקום שחווה פגיעה ישירה של ברק במאה ה-17 והרס נוסף כתוצאה מרעידת האדמה של 1755.

שעות פתיחה

המקום פתוח למבקרים בכל ימות השבוע בין השעות 09:30-18:30.

עלות

מבוגר- 8 אירו

ילדים (6-17) פנסיונרים – 6.5 אירו

ילדים עד גיל 6 – ללא תשלום

דרכי הגעה

אוטובוס Hop-on Hop-Off מספר 434. ניתן להגיע ברגל ממרכז העיירה אך מדובר בטיפוס ארוך ומאתגר.

תוכלו לקרוא בהרחבה על הטירה כאן ולמצוא מידע נוסף באתר הרשמי.

פארק וארמון המונסראט – Parque e Palacio de Monserrate

ארמון המונסרט - Monserrate Palace

הארמון והפארק ממוקמים כ-4 קילומטרים לעומקה של סינטרה, אך אם תשאלו אותנו הוא לגמרי שווה את הנסיעה. המבנה הוא פרי יצירתו של סר פרנסיס קוק שבנה ארמון על בסיס חורבות שהיו במקום בעבר, ומבטא בצורה מובהקת את הסגנון הרומנטי שהיה רווח במאה ה-19 והשפיע רבות על האדריכלות בסינטרה כולה. ניתן לאתר בבנייה שילוב של סגנונות, וביניהם סגנון מורי, גותי והשפעות הודיות. באמצע המאה ה-20 הארמון רוקן מתכולתו ועל כן הביקור בפנים אינו עשיר כמו במקרה של ארמון הפנה שכל תכולתו השתמרה, אך החדרים עדיין שווים ביקור. עד היום “היכל המוזיקה” במקום הוא בית לאירועי תרבות שונים.

שעות פתיחה

האתר פתוח למבקרים בכל ימות השבוע.

פארק: 09:00-19:00

ארמון: 09:30-18:30

עלות

מבוגר- 8 אירו

ילדים (6-17) ופנסיונרים – 6.5 אירו

ילדים עד גיל 6 – ללא תשלום

דרכי הגעה

הארמון ממוקם בעומקה של סינטרה, ניתן להגיע עם רכב או עם אוטובוס מספר 435 מתחנת הרכבת של סינטרה.

תוכלו לקרוא בהרחבה על הארמון כאן ולבקר באתר הרשמי למידע נוסף.

הארמון הלאומי של סינטרה – Palacio Nacional de Sintra

הארמון הלאומי, סינטרה - Nacional Palace, Sintra

מבנה שגם אם לא תבקרו בו בטוח תראו מבחוץ, בשל היותו ממוקם ממש במרכז העיירה. המבנה שהפך להיות הארמון ככל הנראה היה בעבר מבנה מורי משני למצודה המורית, והוא מוזכר לראשונה על ידי היסטוריונים של המאה -10. בתחילת המאה ה-12 עם הכיבוש הפורטוגזי המלך הראשון של פורטוגל, אפונסו הנריקש, מסב את המבנה לארמון ונותן לו את השם ארמון סינטרה. בהמשך הארמון שופץ והורחב והיום מכיל שילוב של מספר סגנונות אדריכלים, כאשר הבולטים מביניהם הם הסגנון מורי, הסגנון הגותי והסגנון המנואלני (גותיקה מנואלנית). הגנים שלו משתרעים על פני טרסות ממערב לארמון.

שעות פתיחה

האתר פתוח למבקרים בכל ימות השבוע בשעות 09:30-18:30. 

עלות

מבוגר – 10 אירו

ילדים (6-17) ופנסיונרים – 8.5 אירו

ילדים עד גיל 6 – ללא תשלום

דרכי הגעה

כפי שצוין בהתחלה, הארמון ממוקם במרכז ההיסטורי של העיירה וניתן להגיע אליו ברגל מתחנת הרכבת.

תוכלו לקרוא בהרחבה על הארמון כאן ולבקר באתר הרשמי למידע נוסף. 

המלצה בונוס: ארמון קלוז’ – Palácio Nacional e Jardins de Queluz

ארמון קלוז' - Queluz Palace

הארמון הזה אמנם לא נמצא בעיירה סינטרה עצמה, אך מדובר בארמון מרשים שמכונה לעיתים “ארמון ורסאי הפורטוגזי”, ואם בא לכם לגוון ולבקר באתר מיוחד ולא עמוס – זה האתר בשבילכם. הארמון אכן עוצב בהשראת ארמון ורסאי ומכיל גנים מרשימים ומלאים אריחים פורטוגזים, מזרקות ובית ספר לרכיבה על סוסים. הארמון נבנה במקור בשנת 1654 כאחוזה מיוחדת לבניו של המלך שאינם יורשי הכתר (Casa do infentado), ובשנת 1794 הפך לארמון ושימש כמקום מושבה של משפחת המלוכה עד שנת 1807. בשנת 1910, עם סיום המלוכה בפורטוגל, הארמון הוכרז כאתר מורשת לאומי.  

שעות פתיחה

האתר פתוח למבקרים בכל ימות השבוע בשעות 09:00-18:00.

עלות

מבוגר – 10 אירו

ילדים (6-17) ופנסיונרים – 8.5 אירו

ילדים עד גיל 6 – ללא עלות

דרכי הגעה

ניתן להגיע אל הארמון ברכב או ברכבת – נסיעה מתחנת Rossio במרכז ליסבון לתחנת Queluz-Belas.

תוכלו לקרוא בהרחבה על הארמון כאן ולבקר באתר הרשמי למידע נוסף.

מסעדות ובתי קפה מומלצים בסינטרה

בין אם אתם בוחרים לשבת לארוחת צהריים בסינטרה או רק קפה קטן על הדרך, יש לנו כמה המלצות בשבילכם 🙂

קודם כל, בגזרת המתוקים! כידוע פורטוגל מלאה בבתי קפה ומאפיות שמציעים עוגות ומאפים מושחתים. בסינטרה תוכלו למצוא שני מאפים מסורתיים ומקומיים:

  • קייז’אדה דה סינטרה (queijada de sintra) – מאפה עם שקדים וגבינה.
  • טרווסיירו דה סינטרה (travesseiro de sintra) – מאפה בצק עלים ממולא בקרם חלמונים מתוק וטעים.

את שני המאפים תוכלו למצוא בכל בתי הקפה בסינטרה, אבל שווה במיוחד לבקר בבית הקפה המפורסם של סינטרה, ובו הומצאו המאפים: בית הקפה Casa Piriquita. בפיריקיטה תוכלו למצוא את הטרווסיירו גם במילוי תפוחי עץ.

וקבלו טיפ של מקומיים! כיאה לבית קפה היסטורי ומפורסם, בימים עמוסים בית הקפה עלול להיות מלא. הבשורה המשמחת היא שכדי להיענות לביקוש נפתח סניף נוסף שלהם במעלה אותו רחוב, במרחק של כ-50 מטרים בלבד (Piriquita II).

Café Saudade – בית קפה מקסים ולא תיירותי בקרבת תחנת הרכבת שמציע קפה מעולה, כריכים, טוסטים וכמובן מגוון מאפים.

Xentra – מסעדה פורטוגזית בסגנון בופה במרכז העיירה.

Hamburgueria da Ferraria – המבורגר מעולה ממש במרכז העיירה, עם מרפסת מגניבה עם נוף לכיוון הארמון הלאומי של סינטרה.

מזג האוויר בסינטרה

בשל הקרבה של סינטרה לאוקיינוס והמיקום הגבוה שלה, סינטרה כמעט תמיד תהיה יותר קרירה מליסבון. בחורף העיירה בדרך כלל גשומה יותר מליסבון ובאתרים הגבוהים סביר שתרגישו רוח חזקה וקרה מהאוקיינוס (גם בימים שמשיים וחמים). בנוסף, חשוב תמיד לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני ביקור בסינטרה, שכן הוא מאוד שונה מליסבון ועלול להשתנות בכל רגע. אם בדקתם את תחזית מזג האוויר בערב, מומלץ לבדוק גם בבוקר ובכל אופן להיות מוכנים לשינויים ולהצטייד בבגדים עליונים ומטרייה בהתאם 🙂

רוצים ליהנות מהנחות בסיורים? בואו לקרוא על החבילות שלנו >>

לינה בסינטרה

על אף הקרבה לליסבון ובתלות בתכנית הטיול הכללית שלכם, ייתכן שתבחרו לבלות לילה בעיירה הקסומה. סינטרה מציעה מקומות לינה מיוחדים: מלונות, גסטהאוסים, וכמובן דירות וחדרים להשכרה דרך Airbnb.

ריכזנו לכם כאן כמה המלצות:

מלונות 5 כוכבים

Lawrence’s Hotel – מוסד היסטורי בסינטרה, הידוע בקסמו הקלאסי ובמורשת העשירה שלו. המלון ממוקם בלב סינטרה, ומציע שילוב של אלגנטיות מסורתית ונוחות מודרנית.

Tivoli Palácio de Seteais – מלון ארמון מפואר המציע טעימה מהחיים האריסטוקרטיים של סינטרה במאה ה-18. המלון שוכן בתוך ארמון שמור להפליא, ומציע חדרים מפוארים, גנים מעודנים ואת הנופים המדהימים של אזור סינטרה.

מלונות 4 כוכבים

Sintra Boutique Hotel – מקום אירוח מסוגנן ועכשווי המתהדר בשילוב של עיצוב מודרני, שירות אישי ומיקום מרכזי, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מבקרים הפוקדים את העיירה ההיסטורית.

Pestana Sintra Golf Resort & SPA Hotel – מלון-ריזורט השוכן באזור ירוק וציורי ליד סינטרה. המקום מוקף בצמחייה עבותה ומציע אווירה מרגיעה, שירותים יוקרתיים, מגרשי גולף ומתקני ספא. (ממוקם מחוץ למרכז העיירה)

Villa das Rosas – מלון בוטיק מקסים הידוע באווירה האינטימית והשירות האישי שלו. המלון ממוקם באזור שקט של סינטרה, ומציע חדרים נעימים וגינה שלווה.

Vila Gale Sintra – מלון עכשווי עם בעיצוב מודרני הכולל חדרים מרווחים, מגוון שירותים לרבות ספא ובריכה, וגישה נוחה לאטרקציות של סינטרה. (ממוקם מחוץ למרכז העיירה)

מלונות 3 כוכבים

Quinta do Rio Touro – מקום כפרי המציע מפלט שליו ממרכז העיירה ההומה. המקום מוקף בטבע ומספק אווירה שלווה, מקומות לינה מקסימים וטעימה מהחיים הכפריים של פורטוגל.

Sintra Sol – Apartamentos Turísticos – אוסף של דירות תיירות המספקות אפשרות לינה עצמאית יותר. הדירות ממוקמות בתוך סינטרה, ומציעות מתקנים שונים בשירות עצמי.

Hotel ibis Lisboa Sintra – אופציה נוחה וידידותית למטיילים בתקציב מצומצם יותר. המקום ממוקם ליד סינטרה ומציע חדרים מודרניים, שירותים חיוניים, ומיקום אסטרטגי לחקר האתרים שמסביב.

מלונות 2 כוכבים 

Hotel Nova Sintra – מלון נעים ומסביר פנים הידוע בשירות הידידותי ובאירוח הנוח שלו, המספק בסיס נוח לחקר האטרקציות של סינטרה וסביבתה.

מקומות אירוח אחרים 

Sintra1012 Boutique Guesthouse – בית הארחה בוטיקי מקסים המשלב עיצוב עכשווי ואלמנטים היסטוריים. המקום מציע חדרים מעוצבים באופן ייחודי ואווירה נעימה לחוויית שהייה מיוחדת בסינטרה.

*ההמלצות שגובשו מבוססות על חוויה אישית של הצוות שלנו. כמובן שעל טעם וריח אין מה להתווכח – כך שאין אנו לוקחים אחריות על מידת שביעות הרצון של כל אדם מכל מלון ברשימה.

חופים בסינטרה

למי שמגיע לטייל בסביבה עם רכב, או למי שלן באזור ואוהב חופים, נמליץ לקפוץ לאחד החופים המקומיים המוקפים סלעים ומצוקים מרשימים. לכולם תוכלו לנווט בקלות באמצעות וויז או גוגל מפות.

Praia Grande – החוף הגדול ביותר באזור סינטרה ואחד מאזורי הגלישה הפופולרים בפורטוגל, בו גם מתקיימות תחרויות גלישה לאומיות ובינלאומיות. אם תטפסו בגרם המדרגות של המתלול הדרומי של החוף תוכלו לראות 66 עקבות דינוזאורים, מלפני 170 מיליון שנה!

Praia Pequena – חוף קטן שצמוד ל- Praia Grande אך קטן ומבודד ממנו. גם לכאן מגיעים גולשים ובתקופת הקיץ לעיתים מתקיימות בו מסיבות במהלך היום ולתוך השעות הקטנות של הלילה 😉

Praia da Adraga – חוף גדול ונגיש שמפורסם בשל מימיו הכחולים, הסלעים שמפוזרים לאורכו והבאר הטבעית המתחברת לאוקיינוס במעמקים. בשנת 2019, השנה השלישית ברציפות, נבחר כ”חוף עם איכות זהב” על ידי האגודה הלאומית לשימור הטבע.

עכשיו כשיש לכם את כל המידע הגיע הזמן להתחיל לתכנן, בהצלחה!

*המידע המפורט בכתבה נכון לשנת 2023. יתכנו שינויים במידע הכתוב ועל כן מומלץ להתעדכן באתרים הרשמיים.


לקריאה נוספת