מעיינות חמים ומרחצאות בפורטוגל

שיתוף הכתבה
דף הבית / המלצות למטייל / מעיינות חמים ומרחצאות בפורטוגל

פורטוגל היא אמנם מדינה יחסית קטנה, אבל לאורך המדינה תוכלו למצוא הכל מחופים משגעים בדרום ועד ליערות וטבע מטורף בצפון. אם תרצו לקחת פסק זמן מהטיול שלכם, תוכלו למצוא המון מעיינות חמים, מרחצאות ובריכות טבעיות שתוכלו לשבת ולהרגע ביום מפנק, שיעשה לכם טוב לגוף ובעיקר לנפש.

רוב הבריכות והמעיינות החמים נמצאים באזור צפון פורטוגל או באיים של פורטוגל איי מדיירה והאיים האזורים. אבל אל דאגה, ריכזנו לכם לכם את המקומות היפים והמרגיעים ביותר שתוכלו לטבול בהם, גם ביבשת עצמה.

רוצים ליהנות מהנחות בסיורים? בואו לקרוא על החבילות שלנו >>

פורטוגל היבשתית

Termas de São Pedro do Sul המרחצאות ממקומים בעיירה קטנה בצפון המדינה, והם ידועים כמפורסמים והמרכזיים ביותר בפורטוגל. הנביעה ידועה בזכות יכולות הריפוי שלה, וכבר מאות שנים שאנשים מכל רחבי העולם מגיעים לשם בשביל טיפול בבעיות שונות. מעבר ליכולות הטיפוליות של המים, המקום עצמו יפייפה ומוקף בטבע עוצר נשימה, ויש בו מתקני ספא רבים שאפשר לנוח ולהירגע בהם.

כתובת: Praça Dr. António José de Almeida Termas de, 3660-692 São Pedro do Sul

שעות פעילות: ימים א׳-ש׳, 8:00-20:00

לאתר הרשמי: https://termas-spsul.com/en/home/

Termas de Monfortinho ממש על הגבול עם ספרד, בעיירה קטנה ופסטורלית, תוכלו למצוא את המקום הקסום הזה. המעיינות במתחם ידועים במינרליות הגבוהה שלהם וביכולת שלהם לעזור ולטפל בבעיות עור שונות, בעיות עיכול ובמחלות שונות הנגרמות מלחץ. גם כאן תוכלו למצוא מקום מהמם עם מתקני ספא ברמה הכי גבוהה שיש שיהפכו את החוויה שלכם לבלתי נשכחת.

כתובת: Balneário Termal das, 6060-072 Penha Garcia

שעות פעילות: א׳-ש׳, 9:00-13:00, 14:00-18:00

לאתר הרשמי: https://www.termasdemonfortinho.com/

Termas de Luso הספא התרמי של לוזו הוא מוקד משיכה מרכזי במרכז פורטוגל למבקרים המחפשים רגיעה והתחדשות. הספא מציע מגוון טיפולים באמצעות המים המינרליים המפורסמים של העיר לוזו, הידועים בסגולות המרפא שלהם. המבקרים יכולים ממגוון טיפולים, החל מאמבטיות טיפוליות ועד לטיפולי בריאות מודרניים.

תוכלו לקרוא בהרחבה על האזור של לוזו ויער בוסאקו ממש כאן.

כתובת: R. Álvaro Castelões, 3050-230 Luso, פורטוגל

שעות פעילות: ב’-ש’, א׳-ש׳, 9:00-13:00, 14:00-18:00, ימי שבת א׳-ש׳, 10:00-13:00, 15:00-20:00

לאתר הרשמי: https://termasdeluso.pt/

Termas do Gerês בשמורת הטבע פנדה-ז׳רש (Paneda Gerês) תוכלו למצוא המון מקורות מים וטבע מהמם. המרחצאות הכי מוכרים באיזור הם Termas do Gerês, הם נמצאים בכפר Caldas do Gerês והם מפורסמים כבר מהתקופה הרומית בזכות היכולות הרפואיות שלהן. המים עשירים במינרלים, בעיקר גופרית, והם ידועים ביעילות שלהם עם בעיות שרירים ועצבים. כיום ניתן למצוא במקום גם מתקנים שונים בריכות פנימיות וחיצוניות, סאונות וטיפולי ספא שונים, כל זה על רקע ההרים היפהייפים של ז׳רש.

כתובת: Av. Manuel Francisco da Costa de Almeida 125, 4845-067

שעות פעילות: א׳-ש׳, 7:30-12:00

לאתר הרשמי: https://www.aguasdogeres.pt/termas

תוכלו לקרוא בהרחבה על שמורת הטבע פנדה ז’רש ממש פה.

האיים האזורים

Poça da Dona Beija נמצאים באי סאו מיגל האי המרכזי של ארכיפלג האזורים, במחוז פורנש (Furnas). בעיירה קטנה וציורית תוכלו למצוא קבוצה של בריכות טבעיות בתוך יער טרופי. הבריכות עשירות במינרלים, והן מגיעות לטמפרטורה של כמעט 39°C, מושלמות להרפייה ולמנוחה.
במתחם תמצאו גם מתקנים מתוחזקים כולל חדרי הלבשה ומקלחות.

רוצים עוד טיפים מעולים? בקרו בקהילה שלנו בפייסבוק! >>

כתובת: Rua da Água Quente, 9675-040 Furnas, São Miguel, Azores

שעות פעילות: א׳-ש׳, 9:00-23:00

לאתר הרשמי: https://pocadadonabeija.com/

מרחצאות באיים האזורים Termal bath in Azores Islands

Ponta da Ferraria בניגוד לשאר הבריכות והמרחצאות שציינו עד כה, הנביעה הזאת טבעית לחלוטין והכניסה אליה היא חופשית!

היא נמצאת בקצה המערבי של האי סאו מיגל, והייחוד בבריכה הזו הוא השילוב בין המים הגיאותרמיים החמים לבין המים הקרירים של האוקיינוס. השילוב הזה יוצר בריכה חמימה בטמפרטורה מושלמת לרחצה. הזמן הטוב ביותר לבקר בבריכה היא בזמן השפל של הים, כשהמים חמים ונעימים.

כתובת: Ponta da Ferraria, 9555-102 Ginetes, São Miguel, Azores

תוכלו לקרוא בהרחבה על האיים האזורים כאן

פורטוגל מלאה בטבע ובמשאבים עוצרי נשימה. יש לכם המון אפשרויות לצאת ממסלול הטיול ״הרגיל״ וללכת לחקור את כל האופציות שיש למדינה להציע. הנביעות והבריכות מתאימות לכל מי שרוצה לקחת פסק זמן מהטיול שלו וללכת לנוח ולהתפנק. 


לקריאה נוספת